Akcja rebrandingu po 9 latach

dodano: 
06.07.2010
komentarzy: 
0

W lipcu rozpocznie się zmasowana kampania, która ma uświadomić klientom warszawskiego lotniska, że korzystają oni z Lotniska Chopina, nie z Okęcia – donosi Dziennik Gazeta Prawna. Jak czytamy, okazją do upowszechnienia tej nazwy będzie międzynarodowy festiwal Chopina, który rozpocznie się w sierpniu. Jak zauważa w artykule Radosław Żuk, dyrektor biura public relations PPL, zmiana nazwy wpłynie pozytywnie na wizerunek portu lotniczego, bo tego typu obiekty w Europie mają swoich patronów, którzy sprzyjają promocji.  Przedsiębiorstwo Państwowe Porty Lotnicze postanowiło przeprowadzić rebranding dopiero teraz, choć lotnisko imię Fryderyka Chopina nosi już od dziewięciu lat. (ks) 

 

Źródło:

Dziennik Gazeta Prawna, Okęcie? Nie ma czegoś takiego. Jest lotnisko im. Chopina, cez, 06.07.2010, s.2
komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin