niedziela, 29 czerwca, 2025
Strona głównaAktualnościAkcja wizerunkowa dla Londynu

Akcja wizerunkowa dla Londynu

Linie British Airways rozpoczęły kampanię „Londyn jest bliżej niż myślisz”, której celem jest prezentacja atrakcji stolicy Wielkiej Brytanii, znanych tylko jej mieszkańcom. W ramach działań public relations zostanie przeprowadzona akcja pod hasłem „British Airways prezentują Londyn”. Jednym z jej pierwszych etapów było stworzenie serwisu informacyjnego w języku polskim: www.londoniscloser.com.
W serwisie znalazło się wiele przydatnych i aktualnych informacji dotyczących miasta oraz polecanych wydarzeń kulturalnych. „Chcemy przybliżyć Londyn, nie tylko ten znany z widokówek. Namawiamy do innego spojrzenia na Londyn i podpowiadamy, czego naprawdę nie warto przegapić” – powiedziała Emilia Osewska–Mądry, dyrektor British Airways w Polsce. Kampania została zaplanowana na pół roku.

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj