Akcja „Wrzuć na luz – jedziesz na wakacje” przyniosła efekty

dodano: 
14.09.2005
komentarzy: 
1

Ponad 60 tysięcy kierowców, rozwiązując test badający skłonność do niebezpiecznych zachowań na drodze, wzięło czynny udział w akcji społecznej „Wrzuć na luz – jedziesz na wakacje”. Trwająca od 14 lipca kampania została zorganizowania przez Fundację Krzysztofa Hołowczyca „Kierowca Bezpieczny” przy wsparciu PKN ORLEN SA, Cityboard Media i Onet.pl. W przekonaniu organizatorów i partnerów, akcja w istotny sposób przyczyniła się do poprawy bezpieczeństwa w trakcie wakacyjnych podróży.

W tym roku przez okres dwóch wakacyjnych miesięcy zaobserwowano (w porównaniu z 2004 r.) spadek liczby wypadków, (o 690), ale co ważniejsze zanotowano również spadek liczby zabitych o 68 osób i rannych o 944 osoby (wg. danych Komendy Głównej Policji). Należy przy tym zaznaczyć, że spadek ten nastąpił przy zwiększonym natężeniu ruchu, gdyż w ostatnim roku na naszych drogach przybyło kilkaset tysięcy pojazdów.

„To już kolejne przedsięwzięcie na rzecz poprawy bezpieczeństwa, w którym biorę udział. Cieszę się, że mogłem wykorzystać swoją popularność właśnie w taki sposób. Podróżując dużo po kraju spotkałem się z wieloma wyrazami poparcia dla naszej akcji, często od przypadkowo spotkanych kierowców. Najważniejsze jednak, że są pewne wymierne skutki tych działań w postaci spadku liczby zabitych i rannych, choć ofiar jest wciąż zdecydowanie zbyt wiele” – powiedział Krzysztof Holowczyc, lider akcji.

komentarzy:
1

Komentarze

(1)
Dodaj komentarz
14.09.2005
13:31:44
Artur
(14.09.2005 13:31:44)
Takie akcje mają sens!
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin