Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
0:00
-:--
1x
Szybkość odtwarzania
0.5
0.6
0.7
0.8
0.9
1
1.1
1.2
1.3
1.5
2
Aktorzy „13 powodów” wystąpili w spotach z przesłaniem dla młodzieży. o pierwszym sezonie amerykańskiego serialu „13 powodów”, wyprodukowanego przez netfliksa, głośno było z wielu powodów – przede wszystkim dlatego, że zwrócił on uwagę wielu ludzi na ważne tematy, takie jak np. napaść seksualna, nadużywanie narkotyków i alkoholu czy samobójstwo – pisze hollywoodreporter.com. pojawiły się też jednak takie opinie, które sugerowały, że produkcja za bardzo gloryfikowała problem samobójstwa wśród młodzieży. w odpowiedzi na te negatywne uwagi na temat serialu, twórcy postanowili podejść do problemu samobójstwa z innej strony – między innymi tworząc serię spotów, w których to bohaterowie serialu doradzają młodym ludziom, jak radzić sobie w trudnych sytuacjach oraz gdzie szukać pomocy – podaje portal. co więcej, netflix zlecił przeprowadzenie badania centrum mediów i rozwoju ludzkości na northwestern university na temat tego, w jaki sposób nastolatkowie i rodzice reagowali na pierwszy sezon serialu – pisze autorka tekstu jackie strause. jak czytamy dalej, wyniki badania przedstawione zostały w nowym jorku podczas specjalnego spotkania twórców serialu z aktywistami działającymi na rzecz nastolatków. większość zapytanej młodzieży stwierdziła, że utożsamiała się z bohaterami serialu, gdyż pokazywał on „autentyczne, licealne życie” – podaje źródło. ogółem – przyznali oni, że produkcja „otworzyła im oczy” na problem samobójstwa wśród swoich rówieśników – czytamy. z kolei rodzice, którzy wzięli udział w badaniu, stwierdzili, że scena samobójstwa hanny, głównej bohaterki, została przedstawiona za bardzo realistycznie, ale „być może było to konieczne, by pokazać, jak bolesne jest samobójstwo” – pisze źródło. mimo iż data drugiego sezonu „13 powodów” nie jest jeszcze oficjalnie znana, netflix zapewnił, że do każdego z odcinków zostaną dołączone wyżej wspomniane spoty. (jg).
O pierwszym sezonie amerykańskiego serialu „13 powodów”, wyprodukowanego przez Netfliksa, głośno było z wielu powodów – przede wszystkim dlatego, że zwrócił on uwagę wielu ludzi na ważne tematy, takie jak np. napaść seksualna, nadużywanie narkotyków i alkoholu czy samobójstwo – pisze hollywoodreporter.com. Pojawiły się też jednak takie opinie, które sugerowały, że produkcja za bardzo gloryfikowała problem samobójstwa wśród młodzieży.
W odpowiedzi na te negatywne uwagi na temat serialu, twórcy postanowili podejść do problemu samobójstwa z innej strony – między innymi tworząc serię spotów, w których to bohaterowie serialu doradzają młodym ludziom, jak radzić sobie w trudnych sytuacjach oraz gdzie szukać pomocy – podaje portal. Co więcej, Netflix zlecił przeprowadzenie badania Centrum Mediów i Rozwoju Ludzkości na Northwestern University na temat tego, w jaki sposób nastolatkowie i rodzice reagowali na pierwszy sezon serialu – pisze autorka tekstu Jackie Strause.
Jak czytamy dalej, wyniki badania przedstawione zostały w Nowym Jorku podczas specjalnego spotkania twórców serialu z aktywistami działającymi na rzecz nastolatków. Większość zapytanej młodzieży stwierdziła, że utożsamiała się z bohaterami serialu, gdyż pokazywał on „autentyczne, licealne życie” – podaje źródło. Ogółem – przyznali oni, że produkcja „otworzyła im oczy” na problem samobójstwa wśród swoich rówieśników – czytamy.
Z kolei rodzice, którzy wzięli udział w badaniu, stwierdzili, że scena samobójstwa Hanny, głównej bohaterki, została przedstawiona za bardzo realistycznie, ale „być może było to konieczne, by pokazać, jak bolesne jest samobójstwo” – pisze źródło.
Mimo iż data drugiego sezonu „13 powodów” nie jest jeszcze oficjalnie znana, Netflix zapewnił, że do każdego z odcinków zostaną dołączone wyżej wspomniane spoty. (jg)
Ta strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.ZgodaPolityka prywatności
Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
Aktorzy „13 powodów” wystąpili w spotach z przesłaniem dla młodzieży. o pierwszym sezonie amerykańskiego serialu „13 powodów”, wyprodukowanego przez netfliksa, głośno było z wielu powodów – przede wszystkim dlatego, że zwrócił on uwagę wielu ludzi na ważne tematy, takie jak np. napaść seksualna, nadużywanie narkotyków i alkoholu czy samobójstwo – pisze hollywoodreporter.com. pojawiły się też jednak takie opinie, które sugerowały, że produkcja za bardzo gloryfikowała problem samobójstwa wśród młodzieży. w odpowiedzi na te negatywne uwagi na temat serialu, twórcy postanowili podejść do problemu samobójstwa z innej strony – między innymi tworząc serię spotów, w których to bohaterowie serialu doradzają młodym ludziom, jak radzić sobie w trudnych sytuacjach oraz gdzie szukać pomocy – podaje portal. co więcej, netflix zlecił przeprowadzenie badania centrum mediów i rozwoju ludzkości na northwestern university na temat tego, w jaki sposób nastolatkowie i rodzice reagowali na pierwszy sezon serialu – pisze autorka tekstu jackie strause. jak czytamy dalej, wyniki badania przedstawione zostały w nowym jorku podczas specjalnego spotkania twórców serialu z aktywistami działającymi na rzecz nastolatków. większość zapytanej młodzieży stwierdziła, że utożsamiała się z bohaterami serialu, gdyż pokazywał on „autentyczne, licealne życie” – podaje źródło. ogółem – przyznali oni, że produkcja „otworzyła im oczy” na problem samobójstwa wśród swoich rówieśników – czytamy. z kolei rodzice, którzy wzięli udział w badaniu, stwierdzili, że scena samobójstwa hanny, głównej bohaterki, została przedstawiona za bardzo realistycznie, ale „być może było to konieczne, by pokazać, jak bolesne jest samobójstwo” – pisze źródło. mimo iż data drugiego sezonu „13 powodów” nie jest jeszcze oficjalnie znana, netflix zapewnił, że do każdego z odcinków zostaną dołączone wyżej wspomniane spoty. (jg).