Albo albo zajmie się social mediami marki Durex

dodano: 
16.02.2022
komentarzy: 
0

Marka Durex z początkiem 2022 roku nawiązała współpracę z Albo albo. Agencji powierzono prowadzenie komunikacji oraz stałą obsługę brandu w mediach społecznościowych, w tym działania z zakresu community management.

Agencja odpowiada za prowadzenie kanałów socialmediowych w oparciu o autorski content, tworzony na potrzeby komunikacji stałej marki. W ramach współpracy wykorzystane mają być także materiały z kampanii lokalnych (zgodnie z nową strategią wizualną profilów marki, przygotowaną przez Albo albo).

Po stronie agencji realizacją działań dla tego klienta zajmują się Wojciech Augustyniak, Digital Project Manager, Katarzyna Honij, Art Director, Marta Lipińska, Copywriter, a także Victoria Kochańska, Digital Project Lead, oraz Miłosz Jacyna, Creative & Strategy Head / Partner.

Agencję wybrano w przetargu, a współpraca ma charakter długoterminowy. Albo albo prowadzi także komunikację i stałą obsługę social mediów marek Enfamil i Nurofen, podobnie jak Durex należących do firmy Reckitt Benckiser. (mb)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin