Alec’s red house będzie się reklamować

dodano: 
15.03.2005
komentarzy: 
0

Agencja alec’s red house rozpoczyna ogólnopolską kampanię reklamową w prasie. Wśród wybranych tytułów znajduje się zarówno prasa specjalistyczna, jak i czasopisma skierowane do szerokiego grona odbiorców. „Chcemy dotrzeć z komunikatem reklamowym do przedsiębiorców małych i dużych firm, tych którzy wiedzą na czym polega public relations, oraz tych, którzy do tej pory nie pracowali z żadną agencją” mówi Urszula Krasny, dyrektor generalny w alec’s red house. Agencja zamieści reklamy w dwóch tytułach wydawanych przez Grupę C2 – dwutygodniku „Auto Tydzień” oraz czasopiśmie „Auto Tuning Świat”. „Dla firm motoryzacyjnych szczególnie ważna jest efektywna obsługa public relations, ponieważ jest to branża, w której zaufanie klienta jest szczególnie istotne – i bezpośrednio związane z podejmowaniem decyzji o zakupie” - mówi Katarzyna Słomińska PR Manager. W ramach kampanii krakowska agencja zamieści swoje reklamy również w prasie specjalistycznej. Wybrane przez firmę tytuły to: „Doradca Hotelarza”, „Ogólnopolski informator o producentach na rzecz hoteli i gastronomii” oraz czasopismo „Eurologistics”. Wybranym medium reklamy internetowej jest portal BiznesNet.pl. Dzięki dywersyfikacji przekazów reklamowych, agencja alec’s red house ma zamiar dotrzeć do szerokiego grona potencjalnych klientów i zachęcić ich do nawiązania współpracy. Kampania potrwa do końca kwietnia 2005.

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin