.

 

Alert Media dla MDDP

dodano: 
11.09.2006
komentarzy: 
28

Agencja Alert Media Communications rozpoczęła współpracę ze spółką doradztwa podatkowego MDDP Michalik Dłuska Dziedzic i Partnerzy. Agencja jest odpowiedzialna za prowadzenie, we współpracy z przedstawicielem MDDP, Biura Prasowego spółki. Osobą odpowiedzialną za kontakty z dziennikarzami jest Dorota Chruściel, Account Manager w Alert Media. Pracownicy biura mają odpowiadać na potrzeby dziennikarzy, kierować ich do odpowiednich ekspertów w MDDP, przygotowywać doradców do rozmów z dziennikarzami oraz dostarczać potrzebnych materiałów informacyjnych. Wcześniej firma MDDP korzystała z usług agencji Glaubicz Garwolińska Consultants.

komentarzy:
28

Komentarze

(28)
Dodaj komentarz
30.03.2007
2:57:14
Ladek Zdroj
(30.03.2007 2:57:14)
Chlopaki, nie wiem o co sie spieracie????!!!! Nie szkoda zycia? Nogi w plecak i na emigracje zapraszam. Swiat nie konczy sie na Alert Media. ;-))
14.09.2006
12:30:39
Brad Pitt
(14.09.2006 12:30:39)
Do 17tki. Hi hi hi... Jestem studentem z Krakowa, Sherlocku Holmesie. Łaszyna widziałem raz – na wykładzie – i pamiętam, że facet zrobił na mnie niezłe wrażenie, więc jest mi miło, że zostałem z nim pomylony. Dziękuję :)
14.09.2006
12:13:02
do czternastki
(14.09.2006 12:13:02)
widze, zes obeznany z arkanami ukrywania tozsamosci w internecie. ciekawe....Ładasiu :))
14.09.2006
12:00:34
do A dam albo n...
(14.09.2006 12:00:34)
Brawo!!!! Własnie nie mierzi to,ze to biznes jak kazdy inny. A zatem zdarzaja sie rozne sytucje,niekoniecznie czysciutkie jak sedes po Domestosie,tylko to,ze branza chce zrobic z siebie swieta na pokaz. informujac o swjej swietosci pol Polski A potem sie zastanawia: jak miec i zjesc to ciacho jednoczesnie?
14.09.2006
11:48:33
A dam albo nie dam
(14.09.2006 11:48:33)
Wiele jest na rynku przykładów podkupywania accountów z klientami. I tak to juz jest że ten co ma więcej sprytu albo kasy jest górą. Po co tylko zgrywać święte dziewice i bełkotać o etyce, podczas gdy za plecami robi sie dokładnie to samo co konkurencja. Klientom pewnie też to obojętne, bo dla nich liczy się tylko, żeby agencja była skuteczna i nie kosztowała za dużo. A związki, stowarzyszenia, kampanie "Czyste kieszenie" mogą co najwyżej poprawić samoocenę członków.
14.09.2006
11:22:34
Jestem Brad Pit...
(14.09.2006 11:22:34)
Czyli tak... Pojawił się news, ze firma ma nowego klienta. Ktoś rzucił sobie na forum, Lepperowskie pytanie, że może to było nie etyczne... „specjaliści” podchwycili ten jakże miły dla zazdrosnych serc wątek. Jakiś inny anonim (może wcale nie inny?!) twierdzi, że pozytywne głosy na forum to na pewno (!) jedna osoba albo przynajmniej grupa znajomych, którzy biegają od domu do pracy (może też zachaczają po drodze o jakieś k@fejki ;)) wymieniając jednocześnie karty EDGE'owe w laptopach, byle tylko dyskutować na forum pod różnymi numerami IP... Tiaaa Zaczynam chyba powoli rozumieć sposób myślenia (?) niektórych zgromadzonych tu krzykaczy - wydaje się on dość zabawny.. ale wiecie co? Spróbuje tak samo – ooo, mam już pierwszy pomysł! Spalmy Łaszyna – normalnie spalmy faceta na stosie, bo NA PEWNO jest czarownicą! ;)))
13.09.2006
22:31:18
Nowa
(13.09.2006 22:31:18)
No własnie, w jakie klocki jest dobry Adam Łaszyn? Bo na pewno nie jest orłem etyki zawodowej. Podkupowanie konsultanta z klientem to coś, za co mniej więcej rok temu niejaki Migut wywołał wielką awanturę niejakiej Kwiecień. I wydawać by się mogło, że w polskim światku PR jeden taki przykład powinien wystarczyć. Okazuje się jednak, że jest więcej podobnie "probiznesowo" nastawionych Prezesów. O tempora, o mores! Panie Adamie, jeżeli mogę zabawić się w proroka, to duży kryzys jest dopiero przed Panem. Ja z boku popatrzę sobie na Pańską kryzysową wirtuozerię.
13.09.2006
20:36:27
Neutralny żbik
(13.09.2006 20:36:27)
J-23 - zgadzam siew stu procentach, tylko co z przewidywaniem Łaszyna ? Powiem szczerze, że trzeba być idiotą lub totalnie zielonym gościem, żeby nie przewidzieć reakcji branży/częsci branży po zamieszczeniu takiej informacji prasowej. Moim zdaniem Łaszyn sam strzelił sobie w krocze i w tej chwili zasłużenie obrywa. A czy jest winny, czy działa etycznie to juz inna para kaloszy i rozmowa na oddzielny temat. Pani Adamie, wstyd trochę...
13.09.2006
20:06:48
J-23
(13.09.2006 20:06:48)
Uważam, że Adam jest niezły w te klocki. Zna reguły, które rzadzą na forach. Idę o zakład, że z mimo oficjalnego posta, cały czas działa tutaj i rozwala dyskusję (niekoniecznie osobiści). Rozmywa treść. Uważam, że dobra strategia. Dopiero teraz można napisać: dobre działania w kryzysie :)
13.09.2006
19:16:07
Spin-ka
(13.09.2006 19:16:07)
Czy każda dyskusja musi konczyć się tutaj wzajemnym obrzucaniem błotem i niewybrednymi inwektywami pod adresem współrozmówców? Przecież w ten sposób rozmywa się sedno problemu. Może niektórym właśnie o to chodzi...
13.09.2006
16:49:42
do puknij sie w...
(13.09.2006 16:49:42)
"Nie liczą się fakty, tylko percepcja. Jeśli nie dociera to do Pana wydmuszki to co Pan robi w tej branży?" -to zdanie pieknie podsumowuje cala branze. Piekne slowa,szczytne idee,wielki PR. A prawda? Najczesciej zwyle i zawistne bagno. Ale liczy sie percepcja oczywiscie
13.09.2006
14:06:57
Polski Diabeł
(13.09.2006 14:06:57)
Tak dalej chłopaczki. A swoją drogą - nie liczą się fakty? - toż to siarką pachnie zupełnie.
13.09.2006
10:15:02
jaja_jak_berety
(13.09.2006 10:15:02)
Puknij się w jajko / Bravo dla tego Pana: zamiast rzucania oskarzen, polecam czytanie ze zrozumieniem. Nieglupie byloby tez jasne formulowanie swoich mysli (jezeli oczywiscie to Pana nie przerasta;)
13.09.2006
9:57:15
Puknij się w jajko
(13.09.2006 9:57:15)
Panie Jajcarz. Tu "Bravo dla tego Pana". Otóż jest Pan tragicznie niedokształcony w kryzysówce. Proszę sobie odpowiedzieć czym jest kryzys dla PRowca? To nie jest kwestia tego czy zostało coś zrobione dobrze czy źle. To jest kwestia tego jak dana działalność jest postrzegana przez opinię publiczną. Tu ewidentnie widać, że opinia jest wrogo nastawiona do firmy i sytuacji. Tak więc może to być rozpatrywane w kategoriach kryzysu, czyż nie? Nie liczą się fakty, tylko percepcja. Jeśli nie dociera to do Pana wydmuszki to co Pan robi w tej branży?
13.09.2006
9:57:11
jaja_jak_berety
(13.09.2006 9:57:11)
Panie Obserwatorze: 1. Po Panskich wywodach wnosze, ze jest Pan specjalista IT. Czy w swoich dywagacjach nt. adresow IP uwzglednil Pan, ze mochoo i bzik to ta sama osoba? Czysto hipotetycznie oczywiscie;) Skad stuprocentowa pewnosc, ze nie sa to pracownicy AMC? Wszak internet dotarl takze do domow, powszechne sa karty EDGE'owe w laptopach itd. Pozostajac w sferze hipotez mysle, ze sa cxalkiem realne szanse, zeby trzy opisywane osoby (a moze nawet Pan) byly zwiazane z AMC. Prosze mnie popwawic, jezeli sie myle, "Obserwatorze":) 2. NIE przekonuje mnie kosmiczno-polityczna retoryka. NIE lubie retoryki spod znaku Goebbelsa. NIE kupuje jej i nadal uwazam, ze w tej sprawie wypowiedziec powinna sie Pani Glaubicz. 3. Takie fakty to mozna sobie schowac w buty. Dla mnie to tylko nieudolne proby odciagniecia uwagi Czytelnikow od rzeczywistego problemu - kryzysu etycznego w agencji, ktorej szefem jest wiceprezes arcyetycznej organizacji branzowej. Na osobista refleksje Pana Obserwatora proponuje spuscic zaslone milczenia.
12.09.2006
21:51:41
Obserwator
(12.09.2006 21:51:41)
Wszystkim komputerom sieci lokalnej, korzystającym z jednego łącza internetowego, Provider może przyznać jeden zewnętrzny adres IP. Tak też właśnie dzieje się najczęściej. Komputery te otrzymują tym samym jeden adres na forum www.proto.pl. Panowie „mochoo” i „bzik” są więc najprawdopodobniej osobami pracującymi po prostu w jednej firmie – innej niż AMC (Łaszyn miał bowiem inny numer niż oni). Podawanie w newsie o nowym Kliencie informacji, kto obsługiwał go wcześniej jest zabiegiem powszechnie stosowanym przez agencje PR. NIE oznacza on inwazji kosmitów, NIE oznacza dymisji rządu Kaczyńskich ani też NIE oznacza podkupywania przez firmę konsultanta z klientem. …to były fakty, a na koniec jeszcze osobista refleksja: Jestem pod ogromnym wrażeniem geniuszu Pana „jaja_jak_berety”. Uważam, że jego pseudo jest wyjątkowo udaną próbą samookreślenia.
12.09.2006
17:53:44
bzik
(12.09.2006 17:53:44)
jaja_jak_berety! ja Ty ujawnisz swoją tożsamość, ja ujawnię swoje źródła...
12.09.2006
14:16:25
jaja_jak_berety
(12.09.2006 14:16:25)
Moczu (czy tez moze bziku? - http://www.proto.pl/numerator), czy mozesz ujawnic swoje "dobrze poinformowane zrodla"? Czyzbys byl z gromadki AMC? Mysle tez, ze rzeczywiscie najblizej sprawy jest szefowa GGC i to Ona powinna zabrac tu glos. Pan Laszyn moze miec co najwyzej dobrze przygotowany Q&A;) Poza tym to dobrze, ze jeden z Forumowiczow - Bravo dla tego pana - widzi te kwestie w kategoriach kryzysu, bo nie mowimy tu tylko o zmianie sklepu, w ktorym zabraklo ulubionego soku. To zdecydowanie zagadnienia z zakresu etyki zawodowej. Jezeli bzik/mochoo tego nie rozumie, to na pewno pomoze Mu Prezes Zarzadu Adam Laszyn. I mysle, ze komunikacja elektroniczna nie bedzie tu konieczna:)))
12.09.2006
8:47:53
Bravo dla tego pana
(12.09.2006 8:47:53)
Panie Adamie - czy był jakiś odzew na maila? W ciemno zakładam, że nie. Zza szklanego ekranu zawsze łatwo jest komuś "pojechać". Poprawnie rozwiązany kryzysik:)
11.09.2006
18:04:25
bzik
(11.09.2006 18:04:25)
z dobrze poinformowanych źródeł wiem, że MDDP zrezygnowało z usług pani Garwolińskiej i jej gromadki... duzo wczesniej fakt współpracy z jedną Agencją nie może zamykac firmie drogi do wybrania innej, w której obsługuje sie ją na lepszych warunkach... proponuję frustratom aby nie szukali dziury w całym tylko wzięli się za robienie dobrego PR: swoim Klientom, sobie samym i branży, w której pracują... bagienko...
11.09.2006
17:43:59
Adam Łaszyn
(11.09.2006 17:43:59)
Jako szef AMC jestem najbliżej sprawy. Jeżeli wiec ktokolwiek chciałby uzyskać dodatkowe informacje co do sposobu zawarcia współpracy z wymienionym w informacji Klientem a prowadzoną przeze mnie agencją, zapraszam do bezpośredniego i otwartego kontaktu. Chętnie odpowiem na każde pytanie zgłoszone pod adres: adam@alertmedia.pl . Uprzedzam, że nie będę odpowiadał na anonimy. Pozdrawiam. Adam Łaszyn, Prezes Zarzadu Alert Media Communications Sp. z o.o
11.09.2006
17:42:56
bzik
(11.09.2006 17:42:56)
jestescie smieszni... a jakby z waszego sklepu osiedlowego zniknął ulubiony sok i pojawił się w drugim sklepie, nadal chodzilibyście do starego sklepu kupować inny sok... na tego typu oskarżenia mogą sobie pozwolić jedynie ludzie o niskiej samoocenie, wielkich pretencjach do świata i nieszczęśliwi swoją pracą... weźcie się do roboty! zdobywajcie klientów, wygrywajcie przetargi a nie stękacie, że wam mało płacą za beznadziejna pracę...
11.09.2006
16:34:30
mochoo
(11.09.2006 16:34:30)
"Dlaczego wiec tym razem ma byc inaczej? " Nie wiem, jak jest naprawdę, ale z treści informacji (bo tylko tym dysponuję) nie wynika, że mamy do czynienia z czymś wątpliwym. Dlatego takie rzucanie oskarżeń uważam za niesmaczne. jaja_jak_berety: być może jesteś bliżej sprawy i znasz jakieś szczegóły, których nie znamy?
11.09.2006
16:32:55
lizus
(11.09.2006 16:32:55)
dokladnie tak
11.09.2006
16:25:05
Wyjaśnienie?
(11.09.2006 16:25:05)
Czy można prosić o wyjaśnienie sprawy? Czy wcześniej Dorota Chruściel była w Glaubicz? A teraz przeszła do Alert? I za nią poszedł MDDP?
11.09.2006
14:48:12
do mocza
(11.09.2006 14:48:12)
Mozesz nazwac to jak chcesz, drogi niezwiazany ze sprawa forumowiczu;) Wydaje mi sie jednak, ze pewne zachowania nalezy nazywac po imieniu. W polskiej branzy PR bylo juz kilka podobnych przypadkow i zawsze mowilo sie o nich w kategoriach kradziezy klienta z agencji. Dlaczego wiec tym razem ma byc inaczej?
11.09.2006
13:28:32
mochoo
(11.09.2006 13:28:32)
A może ta kwestia nosi znamiona zadowolony Klient idzie za zaufanym konsultantem? Nie mam nic wspólnego z tą sprawą, ale tego typu teksty, jak poniższy nic nie wnoszą, a pozostawiają charakterystyczny smrodek wokół.
11.09.2006
12:22:26
jaja_jak_berety
(11.09.2006 12:22:26)
Czy ta kwestia nosi znamiona podkupywania konsultanta z klientem? Jezeli tak, to ta moda zdaje sie zataczac coraz szersze kregi, tylko co na to Kodeks Dobrych Praktyk ZFPR, wiceprezesie Laszyn? :)
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin