Algida ma agencję

dodano: 
14.05.2012
komentarzy: 
0

Producent lodów Algida, marki należącej do grupy Unilever, wybrał agencję. Za stworzenie strategii komunikacyjnej, której realizacja przypada na lato 2012, odpowiada Ciszewski MSL.

Obsługą Algidy zajął się zespół consumer goods & lifestyle, kierowany przez Zofię Bugajną. Współpraca obejmuje: wprowadzenie nowości lodowych w sezonie 2012 oraz relacje z mediami dla Algidy, jak również marek: Magnum, Carté d’Or i Algida Śmietankowa. Agencja przygotuje także specjalne aplikacje internetowe, które zrealizuje zespół Marty Zielińskiej z Ciszewski MSL Internet. Na lipiec oraz sierpień 2012 zaplanowano kampanię w blogosferze i inne działania e-PR.

Ciszewski MSL pracuje z Unilever od 3 lat. (es)

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin