Alior Bank startuje z nowym projektem, do którego zaprosił artystów ze sceny muzycznej. Wspólnie z zespołem PRO8L3M i Anitą Lipnicką chce przełamać stereotypy dotyczące komunikacji bankowej. Inicjatywa łączy muzykę z nowoczesnym podejściem do finansów, a jej kluczowym elementem jest utwór „Nie bój się bać” – reinterpretacja piosenki z repertuaru Varius Manx „Pocałuj noc”, śpiewanej niegdyś przez Lipnicką.
O starcie akcji Alior Bank poinformował we wrześniu 2025 roku. Osią wszystkich działań podejmowanych w ramach projektu jest muzyka – to wokół niej instytucja buduje doświadczenia konsumentów. Bank chce przyciągnąć klientów, którzy zostaną nie z przyzwyczajenia, lecz z przekonania. Projekt ma pokazać, że Alior Bank to partner w codziennym życiu – obecny nie tylko przy decyzjach finansowych, ale także w momentach budujących poczucie wspólnoty.
Źródło: youtube.com/2020label
Jednym z głównych punktów akcji jest piosenka „Nie bój się bać”, która trafiła na najnowszy album zespołu PRO8LEM, a jej refren został wykorzystany w promującym bank spocie telewizyjnym z udziałem Anity Lipnickiej. W teledysku obok wykonawców pojawia się ikona banku – Pan w meloniku oraz limitowana karta ALIOR BANK x PRO8L3M.
„Połączenie bezkompromisowego i szczerego przekazu PRO8L3Mu z autentycznością, pozytywną energią i pewnością siebie Anity Lipnickiej to naturalny duet, który doskonale wpisuje się w filozofię Alior Banku. W ten sposób udowadniamy, że jesteśmy nie tylko instytucją finansową, ale też naturalnym partnerem społeczności opartych na wspólnych pasjach i wartościach” – komentuje Magdalena Lewicka, dyrektorka Departamentu Marketingu i Relacji z Klientem w Alior Banku.
W ramach inicjatywy Alior Bank we współpracy z zespołem PRO8L3M wydał unikatową kartę płatniczą z grafiką inspirowaną ilustracją z okładki nowego albumu zespołu. Można ją zdobyć, zakładając dowolne konto w banku od 1 października do 21 grudnia 2025 roku.
Alior Bank będzie prowadzić także szerokie działania ATL, BTL i digital pod hasłem „Z Alior Kontem zyskujesz więcej – Spróbuj choć raz”. Główną bohaterką kampanii reklamowej jest Anita Lipnicka, która występuje w spocie telewizyjnym, a także we wszystkich materiałach kampanii – od ulotek i plakatów, przez witryny, po inne nośniki OOH.
Źródło: youtube.com/AliorBankTV
Reklamy będą pojawiać się w najpopularniejszych stacjach TV, na VOD, na YouTubie oraz w kinach w całej Polsce. Akcji będą towarzyszyć szeroko zakrojone działania w internecie i mediach społecznościowych, współprace z influencerami, konkursy, a także sponsoring koncertu otwierającego trasę koncertową zespołu PRO8L3M.
Za kampanie odpowiadają agencje Buzzgrow i PZL. (ao)
Zdjęcie główne: youtube.com/AliorBankTV


