.

 

Alpro klientem Solski Communications

dodano: 
20.05.2024
komentarzy: 
0

Marka Alpro, należąca do portfolio produktowego firmy Danone, oferująca napoje, desery i fermentowane produkty pochodzenia roślinnego – nawiązała współpracę z Solski Communications.

Agencji powierzono opracowanie koncepcji i realizację swojej tegorocznej kampanii contentmarketingowej Alpro. Do zadań Solski Communications należą: opracowanie strategii działań, tworzenie treści, wybór mediów i współpraca z wydawnictwami oraz ekspertami zewnętrznymi.

Współpracę, o której agencja poinformowała w maju 2024 roku, nawiązano w wyniku konkursu ofert.

Za realizację zadań dla tego klienta odpowiadają Anna Piątkowska-Wełyczko, Senior Manager, i Agata Grzelczyk, Manager – obie reprezentują zespół Brand, koordynują także działania agencji z obszaru influencer relations.

Działania potrwają do końca 2024 roku. (mb)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin