.

 

AM Art-Media z nagrodą Business Premium 2016

dodano: 
29.09.2016
komentarzy: 
0

AM Art-Media Agencja PR otrzymała nagrodę Business Premium 2016 przyznawaną przez magazyn Bloomberg Businessweek. Agencję wyróżniono za całościową obsługę PR projektów z zakresu CSR.

Agencję nagrodzono przede wszystkim za wypromowanie kampanii społecznej „Bohaterowie proszą Cię o pomoc” zorganizowanej przez Fundację Dorastaj z Nami. To akcja, której celem była pomoc dzieciom, których rodzice zginęli w trakcie pełnienia służby publicznej dla Polski. AM Art-Media obsługiwała także konkurs „Piórko. Nagroda Biedronki za książkę dla dzieci” – jest on odpowiedzią na problem, jakim jest odchodzenie od zwyczaju czytania. Agencja miała za zadanie przedstawić markę konkursu szerokiemu gronu odbiorców. W wyniku działań agencji z projektem zetknęło się ponad 20 mln Polaków, a w mediach ukazało się około tysiąca publikacji na temat konkursu.

„To dla nas zaszczyt współpracować przy tak zaangażowanych i potrzebnych projektach, daje to nam zwyczajną, ludzką satysfakcję, świadomość, że robimy coś pożytecznego. Nasza agencja od początku swojego istnienia angażuje się w realizację projektów społecznych, szczególnie edukacyjnych i historycznych takich jak np. konkurs literacki «Piórko. Nagroda Biedronki za książkę dla dzieci» czy akcja Caritasu i wydawców edukacyjnych «Tornister pełen uśmiechów»”– podkreśla Ignacy Krasicki, prezes zarządu AM Art-Media Agencja PR.

Bloomberg Businessweek Polska nagradza firmy, które oferują usługi dla biznesu, pomagają przedsiębiorcom w ich działalności oraz mają wpływ na rozwój gospodarczy. Nagrody przyznawane są za usługi wyróżniające się jakością, nowoczesnością i dopasowaniem do potrzeb klientów.  W tym roku miała miejsce trzecia edycja konkursu.

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin