Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Ambasadorzy marek: Adam Kornacki dla EDIFICE. prezenter telewizyjny i dziennikarz motoryzacyjny adam kornacki został ambasadorem zegarków edifice. decyzja o współpracy uzasadniona została w informacji prasowej: „to, co łączy prezentera telewizyjnego i japońską markę, to miłość do motoryzacji”. jak czytamy, „marka od lat partneruje wyścigom samochodowym”, a adam kornacki w swojej pracy dziennikarskiej „odkrywa przed widzami tajemnice motoryzacyjnego świata”. kornacki brał także czynny udział w wyścigach – w 1997 roku wystartował w mistrzostwach polski, a w 2009 roku zdobył tytuł mistrza polski w klasyfikacji generalnej. edifice podkreśla także styl i osobowość ambasadora, które pasują do wizerunku marki. zdjęcie z sesji adama kornackiego dla edifice. umowa z ambasadorem została podpisana na dwa lata. do jego obowiązków należą: udział we wszystkich sesjach zdjęciowych do kampanii promujących nowości oraz w wewnętrznych eventach organizowanych dla klientów przez dystrybutora zagarków w polsce – firmę zibi, a także promowanie marki przez noszenie zegarka edifice podczas wszystkich wystąpień publicznych, programów czy eventów. celem kampanii z adamem kornackim jest budowanie wizerunku marki edifice i nierozerwalne łączenie go ze światem motoryzacji, dynamiki, technologii i sportowej elegancji. zibi korzysta z danych instytutu monitorowania mediów. zdjęcie główne pochodzi z sesji adama kornackiego dla edifice. autorem sesji jest artur kos. (bm).
Prezenter telewizyjny i dziennikarz motoryzacyjny Adam Kornacki został ambasadorem zegarków EDIFICE.
Decyzja o współpracy uzasadniona została w informacji prasowej: „to, co łączy prezentera telewizyjnego i japońską markę, to miłość do motoryzacji”. Jak czytamy, „marka od lat partneruje wyścigom samochodowym”, a Adam Kornacki w swojej pracy dziennikarskiej „odkrywa przed widzami tajemnice motoryzacyjnego świata”.
Kornacki brał także czynny udział w wyścigach – w 1997 roku wystartował w mistrzostwach Polski, a w 2009 roku zdobył tytuł mistrza Polski w klasyfikacji generalnej. EDIFICE podkreśla także styl i osobowość ambasadora, które pasują do wizerunku marki.

Zdjęcie z sesji Adama Kornackiego dla EDIFICE
Umowa z ambasadorem została podpisana na dwa lata. Do jego obowiązków należą: udział we wszystkich sesjach zdjęciowych do kampanii promujących nowości oraz w wewnętrznych eventach organizowanych dla klientów przez dystrybutora zagarków w Polsce – firmę ZIBI, a także promowanie marki przez noszenie zegarka EDIFICE podczas wszystkich wystąpień publicznych, programów czy eventów.
Celem kampanii z Adamem Kornackim jest budowanie wizerunku marki EDIFICE i nierozerwalne łączenie go ze światem motoryzacji, dynamiki, technologii i sportowej elegancji.
ZIBI korzysta z danych Instytutu Monitorowania Mediów.
Zdjęcie główne pochodzi z sesji Adama Kornackiego dla EDIFICE. Autorem sesji jest Artur Kos.
(bm)