Ambasadorzy marek: Agnieszka Radwańska dla NIVEA

dodano: 
22.01.2019
komentarzy: 
0

Agnieszka Radwańska nawiązała współpracę z marką NIVEA, która w najnowszej kampanii promuje linię płynów micelarnych NIVEA MicellAIR SKIN BREATHE. Tenisistka została ambasadorką tej linii produktów. Jak czytamy w materiale prasowym, mają one zapewniać skuteczny demakijaż, „dzięki czemu skóra może »oddychać«”. W związku z tym powstał koncept kreatywny „Pozwól skórze oddychać”.

„Wybór Agnieszki Radwańskiej na ambasadorkę od początku wydał się nam idealnym pomysłem. Agnieszka niedawno zdecydowała się wziąć oddech w życiu zawodowym, nasze produkty gwarantują ten »oddech dla skóry« każdej kobiecie, na co dzień. To idealny kontekst podkreślający mistrzowskie działanie linii NIVEA MicellAIR SKIN BREATHE, dzięki rekomendacji prawdziwej mistrzyni!” – mówi Małgorzata Sieczkowska, dyrektor marketingu NIVEA Polska.

Wizerunek ambasadorki będzie wykorzystywany w digitalu i w prasie, a kampania będzie prowadzona w pierwszym kwartale 2019 roku.

Za koncept „Pozwól skórze oddychać” i realizację działań w kanałach digital odpowiada GoldenSubmarine, za hasło kampanii, scenariusz, realizacje wideo i działania w prasie – FCB Bridge2Fun, a za zakup mediów – OMD.

Marka nie informuje o wysokości budżetu kampanii ani o szczegółach kontraktu z Agnieszką Radwańską. (pp)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin