Ambasadorzy marek: Aleksandra Popławska dla CUPRA

dodano: 
13.06.2019
komentarzy: 
0

Aleksandra Popławska, aktorka oraz reżyserka, w połowie czerwca 2019 roku została ambasadorką marki samochodowej CUPRA. Jest ona drugim partnerem firmy na rynku polskim. Dołączyła do Roberta Karasia, rekordzisty Polski w triathlonie, którego współpracę partnerską z marką ogłoszono na początku czerwca 2019 roku.  

„Moja praca związana jest często z podróżami i z życiem »na walizce«. Wyjazdy na plany filmowe, nocne zdjęcia czy podróże z teatrem w kraju i za granicą są bardzo wymagające, ale praca to moja pasja” – komentuje Aleksandra Popławska.

CUPRA, do lutego 2018 roku, funkcjonowała jako nazwa wersji wyposażenia sportowych samochodów SEAT. Po tym okresie zadebiutowała jako samodzielna marka, skierowana do osób „podążających własną drogą”, które „poszukują w życiu autentycznych i silnych doświadczeń” – czytamy w komunikacie prasowym. Popławska w ramach wspólnych działań z marką, korzysta z pierwszego modelu samochodu hiszpańskiej marki, CUPRA Ateca.

Już niedługo CUPRA wspólnie z nowymi partnerami ma ogłosić projekt wizerunkowo-artystyczny, łączący „świat sztuki, pasji, sportu i motoryzacji”. Współpraca z Popławską i Karasiem ma być częścią kampanii promocyjnej wokół wprowadzenia marki na polski rynek. Za koncepcję, koordynację i realizację działań komunikacyjnych odpowiadają: Jakub Góralczyk, PR Manager CUPRA w Polsce, oraz Matylda Żemajtis i Wojciech Wołk-Łaniewski z Walk PR. (pm)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin