Ambasadorzy marek: Anna Starmach dla Kenwooda

dodano: 
14.03.2022
komentarzy: 
0

Z początkiem marca 2022 roku Anna Starmach – autorka książek kucharskich oraz jurorka polskiego Masterchefa i  Masterchefa Junior – została ambasadorką marki Kendwood, producenta małego sprzętu AGD, należącego do grupy De’Longhi.

W ramach współpracy, prowadzonej pod hasłem „Gotowanie nigdy nie było prostsze!”, marka będzie promować wielofunkcyjne roboty planetarne. Zaplanowane działania obejmą content marketing, kampanię w prasie i telewizji, a także eventy z udziałem ambasadorki. Przewidziano także akcje promocyjne, billboardy sponsorskie oraz materiały POS z wizerunkiem Starmach. Prowadzona będzie też szeroka komunikacja w mediach społecznościowych. Anna Starmach stworzy przepisy na portal kulinarny dla miłośników gotowania youkencook.pl: na stronie pojawi się specjalna zakładka z jej recepturami.

„Anna Starmach to utalentowana profesjonalistka, a przy tym naturalna i serdeczna wobec innych osoba. Bardzo się cieszymy, że właśnie ona reprezentuje naszą markę, umacniając tym samym wizerunek Kenwooda jako marki premium pomagającej użytkownikowi zostać szefem swojej własnej kuchni” – mówi Krzysztof Sobula, dyrektor marketingu De’Longhi Polska.

Współpraca z ambasadorką ma charakter długofalowy, nie określono dokładnego czasu jej trwania – przekazuje marka. Wcześniej, od 2016 roku, ambasadorem Kenwooda w Polsce był Michel Moran. (mb)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin