14 sierpnia 2025 Adidas poinformował, że ambasadorką polskiej edycji projektu The Original została raperka i influencerka Bambi. Bohaterami kampanii w innych krajach są np. Missy Elliott, Samuel L. Jackson, Mark Gonzales, JENNIE czy Anthony Edwards.
Najnowsza kampania The Original z Michaliną Włodarczyk (bo tak naprawdę nazywa się Bambi) realizowana będzie w kanałach digital (YouTube, display, Spotify), social media (Instagram, TikTok, Facebook, Pinterest), OOH oraz na muralach. Działania prowadzone będą w sierpniu oraz wrześniu 2025 roku.
Wraz z kampanią The Original powracają Superstary w dwóch klasycznych wersjach kolorystycznych. Pojawia się również kultowy dres Firebird, który od 1967 roku jest nieustannie reinterpretowany przez pionierów stylu na całym świecie.
Za kreacją kampanii stoi agencja 180heartbeats + Jung von Matt. Zakup mediów zrealizował EssenceMediacom, z kolei działania public relations prowadzi BrandLab PR.



(ko)


