Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Ambasadorzy marek: Daria Zawiałow dla Oshee. daria zawiałow, polska piosenkarka, autorka tekstów i kompozytorka, w kwietniu 2024 roku została ambasadorką marki oshee – producenta m.in. napojów witaminowych czy batonów proteinowych. zawiałow weźmie udział w kampanii reklamowej, która wystartuje w połowie maja. najwięcej działań promocyjnych zostanie zrealizowanych w okresie wakacyjnym. efekty współpracy marki i artystki pojawią się w telewizji, kinach, reklamach ooh, digitalu oraz podczas wybranych koncertów piosenkarki. „od początku mojej kariery staram się bardzo rozsądnie i selektywnie dobierać współprace – szczególnie te długofalowe i ambasadorskie. zależy mi na tym, aby były to współprace z markami, które towarzyszą mi na co dzień, a ich wartości i kierunek, w którym podążają, był podobny do mojego” – komentuje zawiałow. „uczestnicząc w kolejnych projektach muzycznych darii zawiałow, chcemy nie tylko zachwycać jej fanów, będących zarazem konsumentami oshee, ale również promować oraz dbać o właściwe nawodnienie organizmu także podczas festiwali muzycznych i koncertów” – podkreśla tadeusz czarniecki, chief marketing officer w oshee. za kreację i realizację materiałów reklamowych będzie odpowiadać lemon, natomiast za planowanie i zakup mediów – mediahub. (an).
Daria Zawiałow, polska piosenkarka, autorka tekstów i kompozytorka, w kwietniu 2024 roku została ambasadorką marki Oshee – producenta m.in. napojów witaminowych czy batonów proteinowych.
Zawiałow weźmie udział w kampanii reklamowej, która wystartuje w połowie maja. Najwięcej działań promocyjnych zostanie zrealizowanych w okresie wakacyjnym. Efekty współpracy marki i artystki pojawią się w telewizji, kinach, reklamach OOH, digitalu oraz podczas wybranych koncertów piosenkarki.
„Od początku mojej kariery staram się bardzo rozsądnie i selektywnie dobierać współprace – szczególnie te długofalowe i ambasadorskie. Zależy mi na tym, aby były to współprace z markami, które towarzyszą mi na co dzień, a ich wartości i kierunek, w którym podążają, był podobny do mojego” – komentuje Zawiałow.
„Uczestnicząc w kolejnych projektach muzycznych Darii Zawiałow, chcemy nie tylko zachwycać jej fanów, będących zarazem konsumentami Oshee, ale również promować oraz dbać o właściwe nawodnienie organizmu także podczas festiwali muzycznych i koncertów” – podkreśla Tadeusz Czarniecki, Chief Marketing Officer w Oshee.
Za kreację i realizację materiałów reklamowych będzie odpowiadać Lemon, natomiast za planowanie i zakup mediów – Mediahub. (an)