Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Ambasadorzy marek: Dariusz Wardziak dla GTV. firma gtv, dystrybutor akcesoriów meblowych i oświetlenia, nawiązała współpracę z dariuszem wardziakiem, projektantem i stolarzem znanym z takich programów telewizyjnych jak „dorota was urządzi”, „domowe rewolucje” czy „darek solo”. „dariusz wardziak to najbardziej rozpoznawalny przedstawiciel zawodu związanego z meblarstwem, czyli główną branżą działalności gtv. współpraca z darkiem »stolarzem« pozwoli nam w ciekawy sposób ukazać wybraną cześć naszego produktowego portfolio. trafiamy z naszą ofertą do stolarzy, dlatego wspólne inicjatywy z tym influencerem mogą dodatkowo wzmocnić pozycję naszych rozwiązań” – wyjaśnia mateusz strzałkowski, koordynator komunikacji marketingowej i pr w gtv poland. współpracę nawiązano w marcu 2018 roku i będzie trwać przez rok. obejmuje ona przygotowanie 15 filmów instruktażowych, które będą dostępne na profilach facebookowych ambasadora i marki, obecność dariusza wardziaka na 10 eventach z udziałem kluczowych klientów biznesowych oraz dwa konkursy w mediach społecznościowych. „bardzo często wykorzystuję rozwiązania gtv. chciałbym pokazać, jak szerokie jest ich spektrum zastosowań i zainspirować moich odbiorców do eksperymentowania z nowymi technologiami wnętrzarskimi. to również dobra okazja do tego, by opowiedzieć i przedstawić im sylwetkę polskiej firmy prężnie działającej na kilkudziesięciu rynkach na całym świecie” – mówi darek wardziak. (pp).
Firma GTV, dystrybutor akcesoriów meblowych i oświetlenia, nawiązała współpracę z Dariuszem Wardziakiem, projektantem i stolarzem znanym z takich programów telewizyjnych jak „Dorota Was urządzi”, „Domowe rewolucje” czy „Darek Solo”.
„Dariusz Wardziak to najbardziej rozpoznawalny przedstawiciel zawodu związanego z meblarstwem, czyli główną branżą działalności GTV. Współpraca z Darkiem »Stolarzem« pozwoli nam w ciekawy sposób ukazać wybraną cześć naszego produktowego portfolio. Trafiamy z naszą ofertą do stolarzy, dlatego wspólne inicjatywy z tym influencerem mogą dodatkowo wzmocnić pozycję naszych rozwiązań” – wyjaśnia Mateusz Strzałkowski, koordynator komunikacji marketingowej i PR w GTV Poland.
Współpracę nawiązano w marcu 2018 roku i będzie trwać przez rok. Obejmuje ona przygotowanie 15 filmów instruktażowych, które będą dostępne na profilach facebookowych ambasadora i marki, obecność Dariusza Wardziaka na 10 eventach z udziałem kluczowych klientów biznesowych oraz dwa konkursy w mediach społecznościowych.
„Bardzo często wykorzystuję rozwiązania GTV. Chciałbym pokazać, jak szerokie jest ich spektrum zastosowań i zainspirować moich odbiorców do eksperymentowania z nowymi technologiami wnętrzarskimi. To również dobra okazja do tego, by opowiedzieć i przedstawić im sylwetkę polskiej firmy prężnie działającej na kilkudziesięciu rynkach na całym świecie” – mówi Darek Wardziak. (pp)