wtorek, 9 grudnia, 2025
Strona głównaAktualnościWiadomościAmbasadorzy marek: Dorota Gardias dla Fresh Corner

Ambasadorzy marek: Dorota Gardias dla Fresh Corner

Dorota Gardias została ambasadorką Fresh Corner – gastronomicznego konceptu sieci stacji paliw MOL Group, liczącego obecnie ponad 80 punktów w Polsce.

Kampania z udziałem Doroty Gardias to element szerszej strategii komunikacyjnej MOL Polska i intensyfikacji działań reklamowych firmy. Jak wyjaśnia firma, w działaniach wykorzystano autentyczną energię dziennikarski i miłośniczki motoryzacji: „życie w trasie, tysiące przejechanych kilometrów i słabość do małych przyjemności, które potrafią odmienić każdy dzień”.

Jak wyjaśnia firma, Gardias „idealnie wpisuje się w kierunek komunikacji Fresh Corner – bliżej emocji, codziennych rytuałów i realnych doświadczeń kierowców”. MOL Group chce promować swoje stacje paliw jako przestrzeń, „w której można zwolnić, napić się dobrej kawy i złapać oddech przed dalszą trasą.

„Chcemy, by nasi klienci czuli się dobrze nie tylko za kierownicą, ale też wtedy, gdy się zatrzymują. Dorota Gardias, z jej pasją do motoryzacji i pozytywną energią, idealnie oddaje ducha Fresh Corner. Jako ambasadorka będzie promować naszą kawę z własnej palarni, ofertę gastronomiczną oraz rosnące portfolio marek własnych – od napojów JIM po chrupiące przekąski Crunch&Go” – przekazuje Anna Wiertel, Head of Retail Consumer & Digital Market w MOL Polska.

Działania w ramach rocznej współpracy prowadzone będą w radiu, digitalu i social mediach.
Za wsparcie kreatywnej części kampanii z udziałem Doroty Gardias, m.in. na stacjach oraz w kanałach digital, odpowiada agencja Red8. (mb)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj