Ambasadorzy marek: Ewa Wachowicz dla Coca-Coli

dodano: 
23.04.2018
komentarzy: 
0

Ewa Wachowicz została ambasadorką kampanii „Każdy dzień może smakować wyjątkowo z Coca-Cola”, której celem jest zachęcanie rodzin i przyjaciół do spożywania wspólnych posiłków oraz celebrowania wspólnie spędzanego czasu i radości z bycia razem.

Wizerunek Ewy Wachowicz będzie wykorzystywany w prasie, a także mediach społecznościowych. Dodatkowo jej przepisy powiększą bazę receptur w aplikacji kulinarnej Coca-Cola SimplyTastly.

„Codzienny pośpiech często zabiera nam to, co najcenniejsze – chwile z bliskimi. Od lat w moich programach przekonuję, że żyć ze smakiem to także dzielić go z rodziną i przyjaciółmi. Nie tylko w jadalni, podczas rodzinnego posiłku, ale również na etapie przygotowań: na wspólnych zakupach kulinarnych czy w trakcie gotowania. Nie ma lepszej przyprawy niż radość, uśmiech i bycie razem” – mówi Ewa Wachowicz, autorka książek kulinarnych i producentka telewizyjna.

W ramach współpracy Coca-Cola sponsoruje 4-odcinkowy cykl „Ewa, ugotuj nam to”, w którym Wachowicz zaprezentuje przepisy inspirowane nowoczesną kuchnią polską. Goście ambasadorki będą spotykać ją w niecodziennych okolicznościach, a potem zasiadać do wspólnego stołu – czytamy w komunikacie prasowym. Coca-Cola zagwarantuje również wsparcie mediowe i promocyjne cyklu. W programach „Ewa, ugotuj nam to” oraz „Ewa gotuje”, emitowanych na antenie Telewizji Polsat, będą lokowane produkty Coca-Cola Original oraz Coca-Cola Zero Cukru.

„Kontrakt ambasadorski z Ewą Wachowicz oraz współpraca strategiczna z Telewizją POLSAT mają na celu wzmocnienie rozpoznawalności marki Coca-Cola jako towarzyszki codziennego życia i spoiwa domowych posiłków. Wspólnie promować będziemy również wybór dostępnych wariantów Coca-Cola: Orginal oraz Zero Cukru, w zgodzie z preferencjami konsumentów. Cieszymy się, że grono osób uwiarygadniających przekaz marki powiększyło się o ikonę polskich kulinariów oraz wieloletnią propagatorkę i inspiratorkę domowych posiłków” – tłumaczy wybór ambasadorki Małgorzata Budnik, kierownik marki w Coca-Cola Poland Services.

Marka związała się z ambasadorką umową długoterminową. (mf)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin