.

 

Ambasadorzy marek: Jan Błachowicz dla Predatora

dodano: 
25.02.2021
komentarzy: 
0

Jan Błachowicz, mistrz federacji UFC, został ambasadorem gamingowej linii sprzętu Predator – marki należącej do firmy Acer. Współpraca będzie odbywać się pod hasłem „Odnajdź w sobie siłę”.

Jak przekazuje marka, Błachowicz jest wybitnym sportowcem (m.in. wielokrotnym zwycięzcą walk MMA, zdobywcą tytułu mistrza wagi półciężkiej), który mimo swoich osiągnięć, „nie zatrzymuje się”. Predator tłumaczy, że jako marka również chce „wspierać swoich użytkowników w dążeniu do realizacji marzeń”. Oprócz tego firma w ambasadorze docenia „nieustępliwość i ambicję” i podkreśla, że Błachowicz również „jest graczem”.

„Oprócz zaangażowania w karierę na profesjonalnym ringu, Jan Błachowicz jest również wielkim miłośnikiem gamingu” – mówi Łukasz Łopuszyński, Country Manager w Acer Polska. „Determinacja i dyscyplina, które sprawdzają się podczas walk w oktagonie, są również gwarancją sukcesu podczas rozgrywki w świecie wirtualnym. Bardzo nas cieszy, że Jan Błachowicz został ambasadorem marki Predator. Współpraca ze sportowcem realizowana będzie pod hasłem »Odnajdź w sobie siłę«, bo ciągłe poszukiwanie nowej energii do działania to wartość bliska nie tylko mistrzom sportu, lecz również marce Predator” – dodaje.

„Doświadczenia wyniesione z ringu staram się wykorzystywać również w chwilach, kiedy odpoczywam od sportu” – komentuje z kolei Błachowicz. „Czas wolny od treningów poświęcam m.in. gamingowi, w którym siła woli i pokonywanie własnych słabości są równie ważne, jak podczas bezpośredniej walki z przeciwnikiem. Bardzo się cieszę, że będę mógł współpracować z marką Predator, której sprzęt zawsze ceniłem nie tylko za wyjątkową wydajność, lecz również za jakość wykonania, wytrzymałość i dbałość o najmniejsze detale” – podkreśla sportowiec.

Dowiadujemy się, że kampania „Odnajdź w sobie siłę” ma inspirować konsumentów do „niepoddawania się i walki o stanie się mistrzem”. Współpracę stron będzie można śledzić w mediach społecznościowych sportowca oraz na kanałach marki. Dowiadujemy się, że uzupełnieniem będą także działania digital i komunikacja PR.

(kd)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin