Ambasadorzy marek: Jerzy Dudek dla Heinekena

dodano: 
23.03.2016
komentarzy: 
0

Marka przygotowała nową kampanię z udziałem Jerzego Dudka. To już drugi raz, kiedy piłkarz wspiera Heinekena, zagrzewając kibiców i fanów marki do oglądania Ligi Mistrzów UEFA na boiskach najlepszych europejskich klubów.

„Podczas Ligi Mistrzów Heineken za każdym razem stara się zapewnić kibicom i fanom marki możliwość przeżywania emocji w wyjątkowy sposób. W ramach kampanii »U siebie lub na wyjeździe« umożliwia oglądanie zmagań najlepszych klubów Europy z trybun ich stadionów. To z pewnością najbardziej ekscytujące, piłkarskie doświadczenie, podczas którego można w pełni poczuć atmosferę tych niezwykłych rozgrywek. Wszystko po to, aby emocje przeżyte z marką i Ligą Mistrzów UEFA 2016 były niezapomniane” – mówi Marcin Filipiak, Senior Brand Manager marki Heineken w Grupie Żywiec.

Heineken od wielu lat jest sponsorem największych rozgrywek klubowych w Europie – Ligi Mistrzów UEFA. W ramach najnowszej kampanii dla kibiców i swoich fanów marka przygotowała loterię, w której można wygrać wyjazdy na mecze Ligi Mistrzów UEFA (wraz z przejazdem i zakwaterowaniem), a także konsole PS4 z grą Unchanted 4 oraz 5-litrowe kegi Heinekena. Szczegóły loterii tutaj. Ci zaś, którzy nie będą mogli oglądać wydarzeń z trybun stadionu, mogą śledzić najnowsze informacje o drużynach i wynikach meczów na stronie: liga-heineken.onet.pl. Ponadto, w telewizji pojawi się reklama, przedstawiająca markę w kontekście oglądania Ligi Mistrzów UEFA.

Za wsparcie PR kampanii odpowiada agencja 24/7Communication. Działania internaktywne prowadzi agencja K2, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy MediaVest. Partnerami strategicznymi kampanii są Grupa Onet i RASP.

(ak)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin