.

 

Ambasadorzy marek: Joanna Jędrzejczyk dla Sonko

dodano: 
06.03.2020
komentarzy: 
0

W marcu 2020 roku mistrzyni MMA Joanna Jędrzejczyk została ambasadorką marki Sonko, producenta ryżu, pieczywa chrupkiego i przekąsek. Jest to kontynuacja współpracy sportsmenki i Grupy OSHEE WORLD (właściciela Sonko) – przez ostatnie dwa lata Jędrzejczyk była twarzą produktów OSHEE.

„Ogłoszenie współpracy traktuję jako dobry prognostyk przed jedną z najważniejszych walk w mojej sportowej karierze. Cieszę się, że mogę promować markę, która wspieranie świadomego stylu życia ma zakodowane w swoim DNA. W roli ambasadorki czuję się naturalnie, ponieważ produkty Sonko kierowane są do świadomego i aktywnego fizycznie konsumenta, czyli takiego, jak ja sama” – mówi Joanna Jędrzejczyk.

W ramach co najmniej dwuletniej współpracy marka planuje ogłosić specjalne akcje i konkursy dla kibiców nowej ambasadorki.

„Joanna jest prawdziwą ikoną swojej dyscypliny i wzorem dla kibiców z całego świata. Jesteśmy dumni, że w sportowym roku 2020 wzmocni drużynę ambasadorów Sonko, w której od maja zeszłego roku gra już Krzysztof Piątek. Razem z Joanną przygotujemy dla fanów wiele niespodzianek. Już teraz zachęcamy do śledzenia naszych kanałów w mediach społecznościowych” – podkreśla Mariusz Ryciak, Group CMO OSHEE Polska. (ak)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin