Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
0:00
-:--
1x
Szybkość odtwarzania
0.5
0.6
0.7
0.8
0.9
1
1.1
1.2
1.3
1.5
2
Ambasadorzy marek: Justyna Bolek dla Just Hero. w listopadzie 2020 roku polska marka odzieżowa just hero poinformowała o swojej nowej ambasadorce – została nią justyna bolek. trenerka personalna i twórczyni folkowej odmiany fitnessu – slavica, została twarzą nowej kolekcji ubrań. „jestem bardzo dumna i szczęśliwa, że mogę reprezentować just hero. zanim rozpoczęłam współpracę z marką, miałam okazję nosić ich produkty sportowe. zachwyciły mnie fasony, kolory, ale przede wszystkim staranność i jakość wykonania. widać, że twórcy marki wkładają mnóstwo serca i energii w swoją pracę, a ich kreatywność ciągle mnie zaskakuje” – mówi justyna bolek. w ramach współpracy ambasadorka będzie dla marki weryfikować jakość ubrań z nowo powstałej kolekcji – m.in. sprawdzać ich wytrzymałość i funkcjonalność oraz udzielać wskazówek. justyna bolek będzie także pokazywać ubrania w swoich mediach społecznościowych, tłumacząc, dlaczego warto zdecydować się na ich zakup. powstała również specjalna sesja zdjęciowa, której kulisy opublikowano na kanale justyny bolek na youtubie. dodatkowo w przyszłości planowane są wspólne eventy fitness, podczas których ambasadorka będzie prowadzić zajęcia oraz wykłady merytoryczne. ich organizacja jest jednak obecnie zawieszona ze względu na obecną sytuację epidemiczną. w zamian bolek planuje przeprowadzenie treningów oraz live’ów z ćwiczeniami na swoim kanale na youtubie i profilu na instagramie. dlaczego marka zdecydowała się na współpracę z justyną bolek? sławomir sypiański, prezes just hero, przekazuje, że obserwuje bolek od lat. dodatkowo nowa ambasadorka jest także w trakcie robienia doktoratu na wydziale kultury fizycznej w akademii wychowania fizycznego i sportu im. jędrzeja śniadeckiego w gdańsku, co ma dawać gwarancję, że jest ekspertem w swojej dziedzinie i można ufać jej rekomendacjom. rozmowy i ustalenia oraz produkcja wspólnej kolekcji rozpoczęły się we wrześniu 2020 roku. umowę z ambasadorką podpisano na rok z planami przedłużenia na kolejne lata. (ak).
W listopadzie 2020 roku polska marka odzieżowa Just Hero poinformowała o swojej nowej ambasadorce – została nią Justyna Bolek. Trenerka personalna i twórczyni folkowej odmiany fitnessu – Slavica, została twarzą nowej kolekcji ubrań.
„Jestem bardzo dumna i szczęśliwa, że mogę reprezentować Just Hero. Zanim rozpoczęłam współpracę z marką, miałam okazję nosić ich produkty sportowe. Zachwyciły mnie fasony, kolory, ale przede wszystkim staranność i jakość wykonania. Widać, że twórcy marki wkładają mnóstwo serca i energii w swoją pracę, a ich kreatywność ciągle mnie zaskakuje” – mówi Justyna Bolek.
W ramach współpracy ambasadorka będzie dla marki weryfikować jakość ubrań z nowo powstałej kolekcji – m.in. sprawdzać ich wytrzymałość i funkcjonalność oraz udzielać wskazówek. Justyna Bolek będzie także pokazywać ubrania w swoich mediach społecznościowych, tłumacząc, dlaczego warto zdecydować się na ich zakup. Powstała również specjalna sesja zdjęciowa, której kulisy opublikowano na kanale Justyny Bolek na YouTubie.
Dodatkowo w przyszłości planowane są wspólne eventy fitness, podczas których ambasadorka będzie prowadzić zajęcia oraz wykłady merytoryczne. Ich organizacja jest jednak obecnie zawieszona ze względu na obecną sytuację epidemiczną. W zamian Bolek planuje przeprowadzenie treningów oraz live’ów z ćwiczeniami na swoim kanale na YouTubie i profilu na Instagramie.
Dlaczego marka zdecydowała się na współpracę z Justyną Bolek? Sławomir Sypiański, prezes Just Hero, przekazuje, że obserwuje Bolek od lat. Dodatkowo nowa ambasadorka jest także w trakcie robienia doktoratu na Wydziale Kultury Fizycznej w Akademii Wychowania Fizycznego i Sportu im. Jędrzeja Śniadeckiego w Gdańsku, co ma dawać gwarancję, że jest ekspertem w swojej dziedzinie i można ufać jej rekomendacjom.
Rozmowy i ustalenia oraz produkcja wspólnej kolekcji rozpoczęły się we wrześniu 2020 roku. Umowę z ambasadorką podpisano na rok z planami przedłużenia na kolejne lata. (ak)
Ta strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.ZgodaPolityka prywatności
Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
Ambasadorzy marek: Justyna Bolek dla Just Hero. w listopadzie 2020 roku polska marka odzieżowa just hero poinformowała o swojej nowej ambasadorce – została nią justyna bolek. trenerka personalna i twórczyni folkowej odmiany fitnessu – slavica, została twarzą nowej kolekcji ubrań. „jestem bardzo dumna i szczęśliwa, że mogę reprezentować just hero. zanim rozpoczęłam współpracę z marką, miałam okazję nosić ich produkty sportowe. zachwyciły mnie fasony, kolory, ale przede wszystkim staranność i jakość wykonania. widać, że twórcy marki wkładają mnóstwo serca i energii w swoją pracę, a ich kreatywność ciągle mnie zaskakuje” – mówi justyna bolek. w ramach współpracy ambasadorka będzie dla marki weryfikować jakość ubrań z nowo powstałej kolekcji – m.in. sprawdzać ich wytrzymałość i funkcjonalność oraz udzielać wskazówek. justyna bolek będzie także pokazywać ubrania w swoich mediach społecznościowych, tłumacząc, dlaczego warto zdecydować się na ich zakup. powstała również specjalna sesja zdjęciowa, której kulisy opublikowano na kanale justyny bolek na youtubie. dodatkowo w przyszłości planowane są wspólne eventy fitness, podczas których ambasadorka będzie prowadzić zajęcia oraz wykłady merytoryczne. ich organizacja jest jednak obecnie zawieszona ze względu na obecną sytuację epidemiczną. w zamian bolek planuje przeprowadzenie treningów oraz live’ów z ćwiczeniami na swoim kanale na youtubie i profilu na instagramie. dlaczego marka zdecydowała się na współpracę z justyną bolek? sławomir sypiański, prezes just hero, przekazuje, że obserwuje bolek od lat. dodatkowo nowa ambasadorka jest także w trakcie robienia doktoratu na wydziale kultury fizycznej w akademii wychowania fizycznego i sportu im. jędrzeja śniadeckiego w gdańsku, co ma dawać gwarancję, że jest ekspertem w swojej dziedzinie i można ufać jej rekomendacjom. rozmowy i ustalenia oraz produkcja wspólnej kolekcji rozpoczęły się we wrześniu 2020 roku. umowę z ambasadorką podpisano na rok z planami przedłużenia na kolejne lata. (ak).