Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Ambasadorzy marek: Kamil Glik dla Blachotrapezu. reprezentant polski w piłce nożnej i zawodnik klubu sportowego as monaco kamil glik został oficjalnym ambasadorem marki blachotrapez – polskiego producenta pokryć dachowych i elewacyjnych. „bardzo ucieszyłem się, gdy otrzymałem propozycję bycia twarzą marki blachotrapez – powiedział polski zawodnik – „»dachy wielu pokoleń«,hasło, którym żyją wszyscy w tej firmie, jest mi szczególnie bliskie. bardzo cenię ciepło rodzinne i dzisiaj nie wyobrażam sobie świata, w którym nie daję z siebie maksimum dla moich najbliższych”. kamil glik w ramach kontraktu podpisanego z firmą blachotrapez będzie wspierał producenta w kampanii wizerunkowej pod hasłem „dachy wielu pokoleń”. piłkarz ma wystąpić w spotach telewizyjnych i internetowych, które będą emitowane przed meczami i w trakcie przerw, wizerunek zawodnika as monaco zostanie wykorzystany również w reklamach prasowych. ponadto, glik pojawi się w strefie blachotrapezu przy stadionie narodowym przed meczem polska–rumunia. „to właśnie dzięki góralskiemu samozaparciu i wytrwałości osiągnęliśmy sukces na rynku. nie bez powodu więc na ambasadora naszej firmy wybraliśmy kamila glika, który jako sportowiec potwierdza te cechy swoim charakterem. ponadto doceniamy jego zaangażowanie, siłę walki i energię, którą widać podczas rozgrywek na boisku” – powiedział prezes blachotrapezu rafał michalski. polski producent pokryć dachowych został niedawno także partnerem reprezentacji polski w piłce nożnej. (mp).
Reprezentant Polski w piłce nożnej i zawodnik klubu sportowego AS Monaco Kamil Glik został oficjalnym ambasadorem marki Blachotrapez – polskiego producenta pokryć dachowych i elewacyjnych. „Bardzo ucieszyłem się, gdy otrzymałem propozycję bycia twarzą marki Blachotrapez – powiedział polski zawodnik – „»Dachy wielu pokoleń«,hasło, którym żyją wszyscy w tej firmie, jest mi szczególnie bliskie. Bardzo cenię ciepło rodzinne i dzisiaj nie wyobrażam sobie świata, w którym nie daję z siebie maksimum dla moich najbliższych”.
Kamil Glik w ramach kontraktu podpisanego z firmą Blachotrapez będzie wspierał producenta w kampanii wizerunkowej pod hasłem „Dachy wielu pokoleń”. Piłkarz ma wystąpić w spotach telewizyjnych i internetowych, które będą emitowane przed meczami i w trakcie przerw, Wizerunek zawodnika AS Monaco zostanie wykorzystany również w reklamach prasowych. Ponadto, Glik pojawi się w strefie Blachotrapezu przy Stadionie Narodowym przed meczem Polska–Rumunia.

„To właśnie dzięki góralskiemu samozaparciu i wytrwałości osiągnęliśmy sukces na rynku. Nie bez powodu więc na ambasadora naszej firmy wybraliśmy Kamila Glika, który jako sportowiec potwierdza te cechy swoim charakterem. Ponadto doceniamy jego zaangażowanie, siłę walki i energię, którą widać podczas rozgrywek na boisku” – powiedział prezes Blachotrapezu Rafał Michalski.
Polski producent pokryć dachowych został niedawno także partnerem reprezentacji Polski w piłce nożnej. (mp)