poniedziałek, 8 grudnia, 2025
Strona głównaAktualnościWiadomościAmbasadorzy marek: Katarzyna Nosowska dla W.KRUK

Ambasadorzy marek: Katarzyna Nosowska dla W.KRUK

Polska piosenkarka Katarzyna Nosowska dołączyła do grona ambasadorów jubilera W.KRUK. Wraz z marką stworzyła kolekcję „Pełnia”, którą firma prezentuje w jubileuszowym roku 185-lecia istnienia. O rozpoczęciu współpracy z wokalistką W.KRUK poinformował w październiku 2025 roku.

Marka wspomina, że każda osoba tworzy własną opowieść, wypełnioną różnorodnymi doświadczeniami, emocjami i wyborami – symbolami unikalności i autentyczności. To wartości, które W.KRUK szczególnie podkreśla w jubileuszowym roku 185-lecia. Z tej właśnie okazji marka zaprosiła do współpracy Katarzynę Nosowską, wokalistkę i autorkę tekstów z „niepowtarzalną osobowością”, która uważana jest za ikonę sceny muzycznej. Tworzone przez piosenkarkę ponadczasowe utwory towarzyszą na różnych etapach życia, łącząc pokolenia. Kolekcja, która powstała we współpracy z Nosowską, jest odniesieniem do osobistego, a zarazem uniwersalnego procesu zrozumienia i wewnętrznej akceptacji.

Nazwa „Pełnia” symbolizuje duchową, wewnętrzną integralność, czyli skończoną całość złożoną z wielu cząstek – doświadczeń, wyborów i emocji. Będąca częścią kolekcji biżuteria jest wizją artystki – bliskich jej motywów, wartości i stylu. Kolekcja NOSOWSKA X W.KRUK przez design biżuterii i symboliczną nazwę kieruje konsumentów w stronę kosmosu – w świecie wokalistki jego centrum jest człowiek.

„Pełnia to życie w zgodzie z sobą – bez oceny, bez presji, doceniając to, kim jesteśmy. Wypełniają nas radości, ale i smutki, uniesienia, ale i lęki. Dopełniają nas spotkane w życiu osoby. Spełniamy się w swoich pasjach. Poczucie pełni jest akceptacją wszystkiego, co w sobie nosimy, zrozumieniem sprzeczności i przyjęciem różnorodności, która nas wyróżnia” – komentuje Nosowska.

W kampanii promującej kolekcję występuje syn Nosowskiej – Mikołaj Krajewski. Jego obecność w opowieści ma podkreślać relację z drugim człowiekiem, bliskość i odrębność w jednym. Wskazuje też na inkluzywny charakter biżuterii i przesłania.

Biżuteria z ambasadorskiej kolekcji jest dostępna w salonach oraz sklepie internetowym marki od 20 października 2025 roku. (ao)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj