.

 

Ambasadorzy marek: Krzysztof Hołowczyc dla Breck

dodano: 
10.03.2016
komentarzy: 
0

Twarzą polskiej marki klocków hamulcowych Breck został kierowca rajdowy, trzykrotny mistrz kraju, mistrz Europy oraz zdobywca 3. miejsca w Dakarze – Krzysztof Hołowczyc. Jego wizerunek zostanie wykorzystany w celach reklamowych, marketingowych oraz PR-owych.

„Jako kierowca rajdowy zawsze przykładam najwyższą wagę do umieszczanego w moich samochodach sprzętu. Wielokrotnie obserwowałem, jak właściwy dobór poszczególnych części przesądza o sukcesie lub porażce nawet najlepszych zawodników. Możliwość poznania z bliska procesu produkcji oraz wyniki przeprowadzanych testów potwierdziły moje przekonanie, że klocki Breck zapewniają wysoką jakość i dlatego z czystym sumieniem polecam je znajomym” – mówi Krzysztof Hołowczyc.

Marka zdecydowała się na wprowadzenie nowej strategii, a zaangażowanie rajdowca ma być początkiem działań. Najpierw szczególny nacisk ma zostać położony na uwydatnienie atutów systemu Compress Control, który gwarantuje, że każdy z wyprodukowanych klocków hamulcowych oferuje identyczną, wysoką jakość. Reklamy z ambasadorem pojawią się natomiast we wszytskich rodzajach mediów w ciągu najbliższych tygodni. Pierwsza część kampanii zaplanowana jest do końca czerwca b.r.

Za kampanię promocyjną odpowiedzialna jest agencja GTO Group z Poznania. Alert Media Communications wesprze ją w działaniach PR oraz content PR. Za zakup mediów odpowiada natomiast dom mediowy Easymedia. (ak)

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin