Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
0:00
-:--
1x
Szybkość odtwarzania
0.5
0.6
0.7
0.8
0.9
1
1.1
1.2
1.3
1.5
2
Ambasadorzy marek: Krzysztof Zalewski dla Żywca Zdroju. pod koniec marca 2022 roku żywiec zdrój poinformował o współpracy z krzysztofem zalewskim. wokalista będzie wspierał markę w działaniach promocyjnych nowego produktu – wody gazowanej żywiec zdrój delikatnie musujący. zalewski weźmie udział w kampanii reklamowej, która – jak tłumaczy producent – prezentuje wodę w kieliszkach, aby „podkreślić wyjątkowość zawartych w niej drobnych, a‘la szampańskich bąbelków”. spoty będą emitowane w telewizji. w reklamie wykorzystano piosenkę nowego ambasadora pt. „annuszka”. zalewski będzie pojawiać się także w komunikacji w mediach społecznościowych i innych kanałach marki. akcja marketingowa, kierowana głównie do kobiet, jest realizowana od marca 2022 roku, a jej koniec planowany jest na maj. działania są prowadzone również w vod, digitalu oraz prasie. uwzględniono też samplingi i promocje w punktach sprzedaży. koncepcję kreatywną stworzyła agencja goldensubmarine, spot wyprodukowała natomiast agencja ones production. planowanie i zakup mediów leży po stronie mediacomu, natomiast pr marki prowadzi agencja tailor made pr. (as).
Pod koniec marca 2022 roku Żywiec Zdrój poinformował o współpracy z Krzysztofem Zalewskim. Wokalista będzie wspierał markę w działaniach promocyjnych nowego produktu – wody gazowanej Żywiec Zdrój Delikatnie Musujący. Zalewski weźmie udział w kampanii reklamowej, która – jak tłumaczy producent – prezentuje wodę w kieliszkach, aby „podkreślić wyjątkowość zawartych w niej drobnych, a‘la szampańskich bąbelków”. Spoty będą emitowane w telewizji. W reklamie wykorzystano piosenkę nowego ambasadora pt. „Annuszka”.
Zalewski będzie pojawiać się także w komunikacji w mediach społecznościowych i innych kanałach marki. Akcja marketingowa, kierowana głównie do kobiet, jest realizowana od marca 2022 roku, a jej koniec planowany jest na maj. Działania są prowadzone również w VOD, digitalu oraz prasie. Uwzględniono też samplingi i promocje w punktach sprzedaży.
Koncepcję kreatywną stworzyła agencja GoldenSubmarine, spot wyprodukowała natomiast agencja Ones Production. Planowanie i zakup mediów leży po stronie Mediacomu, natomiast PR marki prowadzi agencja Tailor Made PR. (as)
Ta strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.ZgodaPolityka prywatności
Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
Ambasadorzy marek: Krzysztof Zalewski dla Żywca Zdroju. pod koniec marca 2022 roku żywiec zdrój poinformował o współpracy z krzysztofem zalewskim. wokalista będzie wspierał markę w działaniach promocyjnych nowego produktu – wody gazowanej żywiec zdrój delikatnie musujący. zalewski weźmie udział w kampanii reklamowej, która – jak tłumaczy producent – prezentuje wodę w kieliszkach, aby „podkreślić wyjątkowość zawartych w niej drobnych, a‘la szampańskich bąbelków”. spoty będą emitowane w telewizji. w reklamie wykorzystano piosenkę nowego ambasadora pt. „annuszka”. zalewski będzie pojawiać się także w komunikacji w mediach społecznościowych i innych kanałach marki. akcja marketingowa, kierowana głównie do kobiet, jest realizowana od marca 2022 roku, a jej koniec planowany jest na maj. działania są prowadzone również w vod, digitalu oraz prasie. uwzględniono też samplingi i promocje w punktach sprzedaży. koncepcję kreatywną stworzyła agencja goldensubmarine, spot wyprodukowała natomiast agencja ones production. planowanie i zakup mediów leży po stronie mediacomu, natomiast pr marki prowadzi agencja tailor made pr. (as).