czwartek, 26 czerwca, 2025
Strona głównaAktualnościWiadomościAmbasadorzy marek: Książulo dla Pepsi

Ambasadorzy marek: Książulo dla Pepsi

Pepsi nawiązało współpracę z jednym z bardziej rozpoznawalnych twórców internetowych w Polsce – Szymonem Nyczke, znanym jako Książulo. Influencer, który w swoich kanałach publikuje vlogi z testowania dań i oceniania lokali gastronomicznych, został ambasadorem ogólnopolskiej kampanii „Smakuj lato po swojemu z Pepsi”. W ramach współpracy Książulo ruszy w trasę po Polsce, by odwiedzić miejsca polecane przez fanów.

Jak podkreśla marka, „każde lato ma swój unikalny smak, a Pepsi chce towarzyszyć w odkrywaniu wszystkich jego odsłon w ramach najnowszej kampanii »Smakuj lato po swojemu«”. Projekt, który wystartował w czerwcu 2025 roku, ma angażować społeczność i pozwalać fanom na realny wpływ na przebieg akcji. W ramach współpracy ambasadorskiej Książulo ponownie ruszy w trasę po Polsce, „by odwiedzić miejsca polecone przez fanów i – w swoim charakterystycznym stylu – recenzować lokalne klasyki”. „To esencja naszego podejścia: blisko codziennych doświadczeń i wyborów konsumentów” – podkreśla Anna Piekarska, Senior Group Brand Managerka w Pepsi & Pepsi Zero.

Pepsi

Oś kampanii stanowi interaktywna mapa smaków lata dostępna online, na której użytkownicy mogą dzielić się swoimi ulubionymi letnimi aktywnościami oraz miejscami. Aby dodać własny punkt na mapie, należy uzupełnić zgłoszenie na stronie kampanii. Każda propozycja zostanie nagrodzona kodem rabatowym na zakupy na Allegro. Ponadto – jak przekazuje marka – spośród zgłoszonych miejsc Książulo wybierze kilka, które odwiedzi w ramach swojej letniej trasy. Dla autorów zgłoszonych lokalizacji będzie to okazja do spotkania z twórcą internetowym oraz stania się częścią jego contentu.

Jak podkreśla Pepsi, akcja została zaplanowana tak, by towarzyszyć konsumentom na każdym etapie – od kampanii w telewizji, internecie i outdoorze, przez angażujące wydarzenia i współprace z influencerami, aż po promocje i aktywacje w sklepach. W inicjatywę zaangażowani są także inni twórcy internetowi, w tym m.in. Łukasz Trochonowicz, Zoja Skubis, Natalia Maszkowska, Natalia Sisik czy Kasia Węsierska, którzy będą informować o akcji w swoich kanałach w mediach społecznościowych.

Ponadto w ramach kampanii zaplanowano również trasę „Taste of Summer Fun Tour”. Bus wypełniony Pepsi wyruszy w Polskę 20 czerwca, a jego trasę będzie można śledzić na internetowej mapie oraz w social mediach. Marka zagości również na tegorocznych festiwalach oraz eventach. Strefy Pepsi pojawią się m.in. na Open’er Festival, Clout Festival czy Olsztyn Green Festival, a także na wydarzeniach z cyklu Energylandia Magic Nights.

Letnia kampania Pepsi potrwa do końca sierpnia 2025 roku.

Za opracowanie strategii komunikacji oraz idei kreatywnej odpowiada agencja Feeders, za strategię mediową i zakup mediów – Zenith. Aktywacje konkursowe realizuje agencja reklamowa Avanti. Za działania samplingowo-eventowe odpowiada Ewesa, a za komunikację w mediach – K+PR. (kn)

Zdjęcie główne: instagram.com/ksiazulo

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj