Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Ambasadorzy marek: Magda Mołek dla Triumpha. we wrześniu 2022 roku magda mołek, polska dziennikarka i prezenterka telewizyjna, została ambasadorką marki bieliźnianej triumph. kampania startuje pod hasłem „#itspersonal”. jak komunikuje firma, kampania jest hołdem dla kobiet i celebracją ich indywidualności. „co lubię w sobie najbardziej? moją odwagę, by spełniać własne potrzeby zamiast cudzych oczekiwań. codziennie pełnię wiele różnych ról, ale nie zapominam już o sobie, o tym że to ja jestem ważna. szanuję innych, ale przede wszystkim szanuję siebie, więc dbam o własne granice. dojrzała kobiecość według własnego pomysłu – to dla mnie wielka wartość, która daje mi komfort istnienia” – mówi magda mołek. ambasadorkę będzie można zobaczyć na witrynach salonów triumph w polsce od 14 września 2022 roku. zdjęcia do kampanii globalnej zostały stworzone bez scenariusza, bez filtrów i przedstawiają cztery bohaterki z różnych części świata. (bs).
We wrześniu 2022 roku Magda Mołek, polska dziennikarka i prezenterka telewizyjna, została ambasadorką marki bieliźnianej Triumph.
Kampania startuje pod hasłem „#ItsPersonal”. Jak komunikuje firma, kampania jest hołdem dla kobiet i celebracją ich indywidualności.
„Co lubię w sobie najbardziej? Moją odwagę, by spełniać własne potrzeby zamiast cudzych oczekiwań. Codziennie pełnię wiele różnych ról, ale nie zapominam już o sobie, o tym że to ja jestem ważna. Szanuję innych, ale przede wszystkim szanuję siebie, więc dbam o własne granice. Dojrzała kobiecość według własnego pomysłu – to dla mnie wielka wartość, która daje mi komfort istnienia” – mówi Magda Mołek.
Ambasadorkę będzie można zobaczyć na witrynach salonów Triumph w Polsce od 14 września 2022 roku.
Zdjęcia do kampanii globalnej zostały stworzone bez scenariusza, bez filtrów i przedstawiają cztery bohaterki z różnych części świata. (bs)