Marcin Dorociński został twarzą kampanii Siemensa, w której będzie promował ekspresy do kawy. Hasło kampanii „Smak życia zaczyna się od kawy” ma podkreślać, że kawa nie musi być zwykłym napojem, może stać się rytuałem, który pielęgnuje się każdego dnia. Wykorzystując popularność napoju, Siemens chce towarzyszyć konsumentom w ich codzienności.
Działania z ambasadorem skupiają się na ekspresie Siemens EQ900. Ma on dopasowywać się do potrzeb użytkowników dzięki możliwości osobistego dostosowywania parametrów czy funkcjom takim jak zdalne przygotowanie kawy.
Jak wyjaśnia Siemens, zaangażowanie do kampanii polskiego aktora, „który charakteryzuje się autentycznością i klasą”, ma w połączeniu z wartościami marki: „innowacyjnością, precyzją oraz dbałością o detale”, być kluczem do przekazania idei całej inicjatywy.
„Życie jest zbyt krótkie, by grać tę samą rolę i pić tę samą kawę. Dlatego z entuzjazmem dołączyłem do kampanii marki Siemens. Ta współpraca pozwala mi odkryć wyjątkowe smaki kawy. To właśnie ta różnorodność sprawia, że każdy dzień nabiera innego charakteru” – komentuje Marcin Dorociński.
Kampania rozpoczęła się we wrześniu 2025 roku. W jej ramach powstały 15- i 30-sekundowe spoty, które emitowane są w telewizji, digitalu, VOD, social mediach oraz e-commerce.
„To dla nas ogromna radość i zaszczyt współpracować z Marcinem Dorocińskim – aktorem, którego talent, profesjonalizm i autentyczność doskonale wpisują się w wartości naszej marki. Wierzymy, że wspólnie pokażemy, że kawa może być czymś więcej niż napojem – może być codziennym rytuałem dopasowanym do każdego momentu życia” – mówi Hanna Stajuda-Ratajczak, Head of Marketing Communication w BSH.
Za koncepcję kampanii odpowiada agencja Insignia. Spot reklamowy wyreżyserowała Maria Zbąska, zdjęcia wykonał Piotr Uznański, a za produkcję odpowiedzialne jest Pink Media. (km)


