Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
0:00
-:--
1x
Szybkość odtwarzania
0.5
0.6
0.7
0.8
0.9
1
1.1
1.2
1.3
1.5
2
Ambasadorzy marek: Marcin Prokop dla OPPO. marcin prokop został ambasadorem marki oppo – producenta urządzeń mobilnych. współpraca rozpoczęła się wraz z nową kampanią promocyjną dotyczącą wprowadzenia na polski rynek serii smartfonów reno4. nowy ambasador marki wziął udział w premierze smartfona oppo reno4 pro 5gm. wydarzenie odbyło się 1 października 2020 roku i miało niestandardową formułę – produkt został zaprezentowany na platformie player.pl podczas stworzonego na tę okazję talk-show „sztuka w technologii”, którego prowadzącym był właśnie prokop. zaproszeni goście i tematyka związane były z atrybutami najnowszego produktu oppo – m.in. fotografowaniem i filmowaniem nocą. jak tłumaczy piotr żaczko, pr manager w oppo, „sztuka w technologii” jest próbą odejścia od tradycyjnych branżowych konferencji prasowych i wydarzeń premierowych. żaczko przekazuje także, że stworzenie kolejnych odcinków show uzależnione jest od przyjęcia odcinka pilotażowego. marcin prokop wziął również udział w kampanii telewizyjnej. fabuła spotów opiera się na kulisach wydarzenia, którego prowadzącym jest ambasador. prokop zostaje oblany kawą i postanawia kreatywnie wykorzystać plamę do zmiany wyglądu swojej marynarki. kolejne odsłony akcji z wizerunkiem dziennikarza będą prowadzone także w kanałach btl, ooh (wybrane nośniki premium) i digital signage, a także w internecie. „łączy nas z oppo to, że nie podążamy utartymi ścieżkami, a zamiast tego odważnie szukamy nowych inspiracji i ciekawych inicjatyw. doceniamy jakość i nie chodzimy na skróty. podoba mi się też, że choć to stosunkowo młoda i dynamicznie rozwijająca się marka, jest przy tym bardzo świadoma i wyznająca dojrzały system wartości” – mówi marcin prokop. „z przeprowadzonych przez nas badań wynika jasno, że polscy konsumenci przekonują się coraz bardziej do marki oppo. zdobyliśmy szeroką rozpoznawalność w grupie entuzjastów technologii, którzy zresztą okazali się być naszymi ambasadorami w swoich najbliższych społecznościach. uznaliśmy zatem, że jest to najwłaściwszy moment, by przedstawić się szerokiemu gronu odbiorców. mamy ogromną satysfakcję, że marcin przyjął naszą propozycję i że możemy nareszcie podzielić się efektami naszej współpracy” – dodaje mo zhang, brand manager w oppo polska. od lewej: mo zhang, brand manager oppo polska, marcin prokop, leo li, ceo oppo polska, i piotr żaczko, pr manager oppo polska. oppo nie zdradza, na jak długo podpisano umowę z ambasadorem. firma zaznacza jednak, że współpraca ma charakter długofalowy i nie zamyka się jedynie na obecnie trwającej kampanii promocyjnej. (ak).
Marcin Prokop został ambasadorem marki OPPO – producenta urządzeń mobilnych. Współpraca rozpoczęła się wraz z nową kampanią promocyjną dotyczącą wprowadzenia na polski rynek serii smartfonów Reno4.
Nowy ambasador marki wziął udział w premierze smartfona OPPO Reno4 Pro 5Gm. Wydarzenie odbyło się 1 października 2020 roku i miało niestandardową formułę – produkt został zaprezentowany na platformie player.pl podczas stworzonego na tę okazję talk-show „Sztuka w technologii”, którego prowadzącym był właśnie Prokop. Zaproszeni goście i tematyka związane były z atrybutami najnowszego produktu OPPO – m.in. fotografowaniem i filmowaniem nocą.
Jak tłumaczy Piotr Żaczko, PR Manager w OPPO, „Sztuka w technologii” jest próbą odejścia od tradycyjnych branżowych konferencji prasowych i wydarzeń premierowych. Żaczko przekazuje także, że stworzenie kolejnych odcinków show uzależnione jest od przyjęcia odcinka pilotażowego.
Marcin Prokop wziął również udział w kampanii telewizyjnej. Fabuła spotów opiera się na kulisach wydarzenia, którego prowadzącym jest ambasador. Prokop zostaje oblany kawą i postanawia kreatywnie wykorzystać plamę do zmiany wyglądu swojej marynarki.
Kolejne odsłony akcji z wizerunkiem dziennikarza będą prowadzone także w kanałach BTL, OOH (wybrane nośniki premium) i digital signage, a także w internecie.
„Łączy nas z OPPO to, że nie podążamy utartymi ścieżkami, a zamiast tego odważnie szukamy nowych inspiracji i ciekawych inicjatyw. Doceniamy jakość i nie chodzimy na skróty. Podoba mi się też, że choć to stosunkowo młoda i dynamicznie rozwijająca się marka, jest przy tym bardzo świadoma i wyznająca dojrzały system wartości” – mówi Marcin Prokop.
„Z przeprowadzonych przez nas badań wynika jasno, że polscy konsumenci przekonują się coraz bardziej do marki OPPO. Zdobyliśmy szeroką rozpoznawalność w grupie entuzjastów technologii, którzy zresztą okazali się być naszymi ambasadorami w swoich najbliższych społecznościach. Uznaliśmy zatem, że jest to najwłaściwszy moment, by przedstawić się szerokiemu gronu odbiorców. Mamy ogromną satysfakcję, że Marcin przyjął naszą propozycję i że możemy nareszcie podzielić się efektami naszej współpracy” – dodaje Mo Zhang, Brand Manager w OPPO Polska.
Od lewej: Mo Zhang, Brand Manager OPPO Polska, Marcin Prokop, Leo Li, CEO OPPO Polska, i Piotr Żaczko, PR Manager OPPO Polska
OPPO nie zdradza, na jak długo podpisano umowę z ambasadorem. Firma zaznacza jednak, że współpraca ma charakter długofalowy i nie zamyka się jedynie na obecnie trwającej kampanii promocyjnej. (ak)
Ta strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.ZgodaPolityka prywatności
Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
Ambasadorzy marek: Marcin Prokop dla OPPO. marcin prokop został ambasadorem marki oppo – producenta urządzeń mobilnych. współpraca rozpoczęła się wraz z nową kampanią promocyjną dotyczącą wprowadzenia na polski rynek serii smartfonów reno4. nowy ambasador marki wziął udział w premierze smartfona oppo reno4 pro 5gm. wydarzenie odbyło się 1 października 2020 roku i miało niestandardową formułę – produkt został zaprezentowany na platformie player.pl podczas stworzonego na tę okazję talk-show „sztuka w technologii”, którego prowadzącym był właśnie prokop. zaproszeni goście i tematyka związane były z atrybutami najnowszego produktu oppo – m.in. fotografowaniem i filmowaniem nocą. jak tłumaczy piotr żaczko, pr manager w oppo, „sztuka w technologii” jest próbą odejścia od tradycyjnych branżowych konferencji prasowych i wydarzeń premierowych. żaczko przekazuje także, że stworzenie kolejnych odcinków show uzależnione jest od przyjęcia odcinka pilotażowego. marcin prokop wziął również udział w kampanii telewizyjnej. fabuła spotów opiera się na kulisach wydarzenia, którego prowadzącym jest ambasador. prokop zostaje oblany kawą i postanawia kreatywnie wykorzystać plamę do zmiany wyglądu swojej marynarki. kolejne odsłony akcji z wizerunkiem dziennikarza będą prowadzone także w kanałach btl, ooh (wybrane nośniki premium) i digital signage, a także w internecie. „łączy nas z oppo to, że nie podążamy utartymi ścieżkami, a zamiast tego odważnie szukamy nowych inspiracji i ciekawych inicjatyw. doceniamy jakość i nie chodzimy na skróty. podoba mi się też, że choć to stosunkowo młoda i dynamicznie rozwijająca się marka, jest przy tym bardzo świadoma i wyznająca dojrzały system wartości” – mówi marcin prokop. „z przeprowadzonych przez nas badań wynika jasno, że polscy konsumenci przekonują się coraz bardziej do marki oppo. zdobyliśmy szeroką rozpoznawalność w grupie entuzjastów technologii, którzy zresztą okazali się być naszymi ambasadorami w swoich najbliższych społecznościach. uznaliśmy zatem, że jest to najwłaściwszy moment, by przedstawić się szerokiemu gronu odbiorców. mamy ogromną satysfakcję, że marcin przyjął naszą propozycję i że możemy nareszcie podzielić się efektami naszej współpracy” – dodaje mo zhang, brand manager w oppo polska. od lewej: mo zhang, brand manager oppo polska, marcin prokop, leo li, ceo oppo polska, i piotr żaczko, pr manager oppo polska. oppo nie zdradza, na jak długo podpisano umowę z ambasadorem. firma zaznacza jednak, że współpraca ma charakter długofalowy i nie zamyka się jedynie na obecnie trwającej kampanii promocyjnej. (ak).