Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
0:00
-:--
1x
Szybkość odtwarzania
0.5
0.6
0.7
0.8
0.9
1
1.1
1.2
1.3
1.5
2
Ambasadorzy marek: Mateusz Gessler dla Hortex. mateusz gessler został pierwszym ambasadorem marki hortex – polskiej firmy oferującej mrożone warzywa i owoce. szef kuchni jest twarzą kampanii reklamowej dotyczącej wprowadzenia na rynek gotowych mrożonych zup. „wybór mateusza gesslera na ambasadora naszej marki był wyborem oczywistym. mateusz, tak jak hortex stawia na jakość i naturalność tego, co jemy” – mówi agata bonikowska, marketing director/frozen division w hortex. w informacji prasowej czytamy również, że „naturalność, zaangażowanie i pozytywny wizerunek” mateusza gesslera współgrają z wizją marki. „chciałbym przekonywać ludzi, aby zwracali uwagę na to, co i jak jedzą. warzywa i owoce to naturalna podstawa” – komentuje nowy ambasador marki. kampania opiera się przede wszystkim na trzech telewizyjnych spotach reklamowych. w pierwszym z nich (jedynym dostępnym do czasu publikacji tekstu – przyp. red.) mateusz gessler przedstawia przykład domowej szefowej kuchni, których w całej polsce jest 14 mln. ambasador dziękuje każdemu z nich i tłumaczy, że właśnie dla nich hortex „tworzy produkty, które ułatwiają życie”. pozostałe działania promocyjne obejmą media społecznościowe – na swoich profilach na instagramie i facebooku mateusz gessler opublikuje serię postów dotyczących produktów hortex i kampanii reklamowej – oraz reklamę zewnętrzną (ooh) i materiały pos z wizerunkiem ambasadora takie jak naklejki, woblery czy human standy. za strategię, kreację oraz realizację kampanii odpowiada agencja reklamowa opus b. przygotowaniem strategii, kreacji i całości działań w internecie zajęła się agencja f11. (ak).
Mateusz Gessler został pierwszym ambasadorem marki Hortex – polskiej firmy oferującej mrożone warzywa i owoce. Szef kuchni jest twarzą kampanii reklamowej dotyczącej wprowadzenia na rynek gotowych mrożonych zup.
„Wybór Mateusza Gesslera na ambasadora naszej marki był wyborem oczywistym. Mateusz, tak jak Hortex stawia na jakość i naturalność tego, co jemy” – mówi Agata Bonikowska, Marketing Director/Frozen Division w Hortex. W informacji prasowej czytamy również, że „naturalność, zaangażowanie i pozytywny wizerunek” Mateusza Gesslera współgrają z wizją marki.
„Chciałbym przekonywać ludzi, aby zwracali uwagę na to, co i jak jedzą. Warzywa i owoce to naturalna podstawa” – komentuje nowy ambasador marki.
Kampania opiera się przede wszystkim na trzech telewizyjnych spotach reklamowych. W pierwszym z nich (jedynym dostępnym do czasu publikacji tekstu – przyp. red.) Mateusz Gessler przedstawia przykład domowej szefowej kuchni, których w całej Polsce jest 14 mln. Ambasador dziękuje każdemu z nich i tłumaczy, że właśnie dla nich Hortex „tworzy produkty, które ułatwiają życie”.
Pozostałe działania promocyjne obejmą media społecznościowe – na swoich profilach na Instagramie i Facebooku Mateusz Gessler opublikuje serię postów dotyczących produktów Hortex i kampanii reklamowej – oraz reklamę zewnętrzną (OOH) i materiały POS z wizerunkiem ambasadora takie jak naklejki, woblery czy human standy.
Za strategię, kreację oraz realizację kampanii odpowiada agencja reklamowa Opus B. Przygotowaniem strategii, kreacji i całości działań w internecie zajęła się agencja F11. (ak)
Ta strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.ZgodaPolityka prywatności
Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
Ambasadorzy marek: Mateusz Gessler dla Hortex. mateusz gessler został pierwszym ambasadorem marki hortex – polskiej firmy oferującej mrożone warzywa i owoce. szef kuchni jest twarzą kampanii reklamowej dotyczącej wprowadzenia na rynek gotowych mrożonych zup. „wybór mateusza gesslera na ambasadora naszej marki był wyborem oczywistym. mateusz, tak jak hortex stawia na jakość i naturalność tego, co jemy” – mówi agata bonikowska, marketing director/frozen division w hortex. w informacji prasowej czytamy również, że „naturalność, zaangażowanie i pozytywny wizerunek” mateusza gesslera współgrają z wizją marki. „chciałbym przekonywać ludzi, aby zwracali uwagę na to, co i jak jedzą. warzywa i owoce to naturalna podstawa” – komentuje nowy ambasador marki. kampania opiera się przede wszystkim na trzech telewizyjnych spotach reklamowych. w pierwszym z nich (jedynym dostępnym do czasu publikacji tekstu – przyp. red.) mateusz gessler przedstawia przykład domowej szefowej kuchni, których w całej polsce jest 14 mln. ambasador dziękuje każdemu z nich i tłumaczy, że właśnie dla nich hortex „tworzy produkty, które ułatwiają życie”. pozostałe działania promocyjne obejmą media społecznościowe – na swoich profilach na instagramie i facebooku mateusz gessler opublikuje serię postów dotyczących produktów hortex i kampanii reklamowej – oraz reklamę zewnętrzną (ooh) i materiały pos z wizerunkiem ambasadora takie jak naklejki, woblery czy human standy. za strategię, kreację oraz realizację kampanii odpowiada agencja reklamowa opus b. przygotowaniem strategii, kreacji i całości działań w internecie zajęła się agencja f11. (ak).