Ambasadorzy marek: Mateusz Gessler dla Floriny

dodano: 
07.03.2022
komentarzy: 
0

W lutym 2022 roku marka Florina, oferująca wyposażenie kuchni i jadalni, poinformowała o rozpoczęciu współpracy z Mateuszem Gesslerem. Kucharz, restaurator, a także juror programu „MasterChef Junior” zajmuje się promocją kolekcji garnków i patelni. Jak wyjaśnia marka, akcja odbywa się pod hasłem „Florina. W kuchni rządzi rodzina”.

Gessler bierze udział w kampanii wizerunkowej, która jest prowadzona w telewizji (w tym telewizji online), internecie i prasie. Jak czytamy w komunikacie, „twórcy kampanii postawili na zaprezentowanie konkretnych korzyści płynących z użytkowania produktów marki Florina, bazując na swobodnym języku ze szczyptą humoru i personifikacji”.

„Cała kampania została opracowana w taki sposób, aby użytkownicy naszych produktów nie czuli presji, że muszą w czymś stać się lepsi (w tym przypadku jest to gotowanie)” – mówi Sandra Matecka, dyrektorka marketingu marki Florina. Uważa, że konsumenci „mają wystarczająco takich wyścigów w życiu codziennym, dlatego też wybór ambasadora padł na Mateusza Gesslera, który jest bardzo wyrazisty, pełen pasji i empatii”. Matecka uważa, że „choć jest absolutnym profesjonalistą w swoim fachu, pracę traktuje jak pasję”. Dalej dodaje, że ambasador marki „w 100 proc. oddaje znaczenie powiedzenia, że »gotowanie ma być przyjemnością, a nie koniecznością«”.

Pierwszy etap współpracy z ambasadorem zaplanowano na trzy lata. (as)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin