Ambasadorzy marek: Michał Szpak dla Pantene

dodano: 
06.05.2022
komentarzy: 
0

Marka Pantene, oferująca kosmetyki do włosów, po raz pierwszy wybrała mężczyznę na swojego ambasadora. Twarzą marki został piosenkarz Michał Szpak.

W maju 2022 roku ruszyła kampania z udziałem ambasadora, promująca odżywczą linię produktów do włosów Repair&Protect. Kampania „#SiłaWłosów” porusza temat tego, jak istotną rolę w życiu człowieka odgrywają włosy, które mogą być sposobem na pokazanie swojej tożsamości czy wyrażenie tego, jak chcemy być postrzegani. „Kiedy włosy są takie, jakie chcemy, aby były – to są źródłem naszej wewnętrznej siły” – przekazuje marka, zaznaczając jednak, że „bycie sobą nie zawsze jest łatwe, gdyż nasz wizerunek może spotkać się ze społecznym odrzuceniem”. Marka przyjęła za swoją misję „wsparcie każdego w wyrażaniu siebie poprzez włosy”.

Wybranie Michała Szpaka na ambasadora Pantene ma podkreślać zaangażowanie marki w inicjowanie dyskusji na tematy istotne społecznie. Znakiem rozpoznawczym Michała Szpaka od ponad dekady są długie włosy. W kampanii piosenkarz pokazuje swoją „#SiłęWłosów”, a hasło akcji brzmi: „Trzeba mieć siłę, żeby być innym, ale warto”.

„Artysta był dumny ze swojego wizerunku nawet wtedy, gdy jego niezwykły wygląd spotykał się z brakiem akceptacji ze strony otoczenia. Jego wewnętrzna siła i niezłomność pozwoliły mu pozostać sobą i osiągnąć sukces. Nowy ambasador Pantene inspiruje tysiące ludzi do odważenia się do bycia prawdziwym sobą. Każdego dnia manifestuje siłę, jaką czerpie ze swoich włosów, będących nieodłączną częścią jego wizerunku” – przekazuje marka.

W reklamie Michał Szpak opowiada o tym, że „czasem wyrażanie siebie wymaga ogromnej odwagi, ale bez wątpienia jest tego warte”, a także pokazuje, jak ważną rolę w jego życiu prywatnym i scenicznym odgrywają włosy. Marka podkreśla natomiast znaczenie odpowiedniej pielęgnacji włosów.

„Moje włosy są moją siłą. Pozwalają mi czuć się sobą. Zawsze tak było, nawet, gdy inni patrzyli na nie z dezaprobatą. Jestem naprawdę dumny z tego, że jako nowy ambasador marki Pantene mogę pokazywać innym, że włosy dają nam siłę do tego, żeby pomimo wszystkich przeciwności – mieć odwagę do bycia sobą” – komentuje Szpak.

Koncept kreatywny kampanii przygotowała agencja Grey Group Poland, za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Mediacom, a obsługą public relations zajmuje się agencja Partner of Promotion. (mb)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin