Ambasadorzy marek: Monika Brodka, Marcin Gortat i Marek Kamiński dla Muzeum Narodowego w Warszawie

dodano: 
29.09.2017
komentarzy: 
0

Kampania opiera się na trzech spotach filmowych, pokazujących moment kontaktu ze sztuką ambasadorów MNW: piosenkarki Moniki Brodki, koszykarza Marcina Gortata i podróżnika Marka Kamińskiego.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

„Każdy z nich przeszedł inną drogę życiową, ma inną wrażliwość i inne pasje. Wszystkich łączy jedno: nasze Muzeum jest dla nich inspiracją” – czytamy na stronie MNW.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

„Chciałabym, aby każdy zwiedzający odbierał sztukę na swój sposób. Marzę, aby muzea przestały być miejscami tylko dla wtajemniczonych, a otwierały się na społeczeństwo. Staramy się, aby w MNW widz czuł się pożądanym gościem i partnerem. Chciałabym, aby Muzeum było przyjaznym miejscem spotkań ze sztuką i z innymi ludźmi” – wyjaśnia założenia kampanii Agnieszka Morawińska, dyrektor Muzeum Narodowego w Warszawie.
 

Jakie są motywy każdego z ambasadorów? Jak wyjaśnia Muzeum:
Dla Marka Kamińskiego sztuka to podróż w nieznane, więc wybiera się do świata sztuki sprzed wieków w Galerii Faras oraz w Galerii Sztuki Średniowiecznej.
 

 

Dla Moniki Brodki, patrzącej na dzieła Wojciecha Fangora w Galerii Sztuki XX i XXI Wieku, każdy obraz ma swoją muzykę.
 

Dla Marcina Gortata każdy mecz to bitwa, więc upodobał sobie słynną Bitwę pod Grunwaldem Jana Matejki w Galerii Sztuki XIX Wieku. (red)
 

Fot. Bartosz Bajerski, MNW

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin