Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
0:00
-:--
1x
Szybkość odtwarzania
0.5
0.6
0.7
0.8
0.9
1
1.1
1.2
1.3
1.5
2
Ambasadorzy marek: O.S.T.R. dla Hennessy Polska. hennessy polska rozpoczyna współpracę z adamem ostrowskim, znanym jako o.s.t.r. przedstawiciel polskiej sceny hiphopowej został pierwszym ambasadorem marki koniaku w polsce. współpraca będzie prowadzona pod hasłem „hennessy never stop. never settle. – o.s.t.r. autentycznie”. partnerstwo z muzykiem ma na celu przybliżenie polskiej publiczności wartości marki. o.s.t.r. uosabia globalne przesłanie hennessy – konsekwentnie podąża w obranym kierunku artystycznym i pozostaje wierny takim wartościom, jak dążenie do celu, autentyczność, niezależność i chęć rozwoju. „o.s.t.r. jest dla nas uosobieniem wartości spójnych z globalnym przesłaniem marki. wśród globalnych ambasadorów hennessy są tak wybitni artyści, jak nas czy erykah badu, będący uosobieniem idei »never stop. never settle«. w polsce bardzo długo szukaliśmy kogoś, kto mógłby dołączyć do grona ambasadorów marki. pierwszego polskiego ambasadora hennessy wybraliśmy z niezwykłą starannością, opieramy naszą współpracę na autentycznym partnerstwie obu stron. jesteśmy przekonani, że udało nam się znaleźć kogoś, kto ścieżka życiowa jest spójna z motto hennessy, by nigdy się nie zatrzymywać, nigdy nie stawać w miejscu, by nieustannie przesuwać granice swoich możliwości” – mówi o współpracy tomasz urbanski, brand manager moët hennessy polska. w ramach współpracy planowane są m.in. działania w mediach społecznościowych – na profilach hennessy polska i o.s.t.r na facebooku i instagramie, a także aktywności w „strefach hennessy”, czyli miejscach, które odwiedzi o.s.t.r. w czasie zaplanowanej w ramach współpracy trasy koncertowej „autentycznie”. współpraca ma charakter długofalowy, dalsze działania zostaną ogłoszone w kolejnych miesiącach 2017 roku. (mb).
Hennessy Polska rozpoczyna współpracę z Adamem Ostrowskim, znanym jako O.S.T.R. Przedstawiciel polskiej sceny hiphopowej został pierwszym ambasadorem marki koniaku w Polsce.
Współpraca będzie prowadzona pod hasłem „HENNESSY Never stop. Never settle. – O.S.T.R. Autentycznie”. Partnerstwo z muzykiem ma na celu przybliżenie polskiej publiczności wartości marki. O.S.T.R. uosabia globalne przesłanie Hennessy – konsekwentnie podąża w obranym kierunku artystycznym i pozostaje wierny takim wartościom, jak dążenie do celu, autentyczność, niezależność i chęć rozwoju.
„O.S.T.R. jest dla nas uosobieniem wartości spójnych z globalnym przesłaniem marki. Wśród globalnych Ambasadorów Hennessy są tak wybitni artyści, jak Nas czy Erykah Badu, będący uosobieniem idei »Never stop. Never settle«. W Polsce bardzo długo szukaliśmy kogoś, kto mógłby dołączyć do grona ambasadorów marki. Pierwszego polskiego ambasadora Hennessy wybraliśmy z niezwykłą starannością, opieramy naszą współpracę na autentycznym partnerstwie obu stron. Jesteśmy przekonani, że udało nam się znaleźć kogoś, kto ścieżka życiowa jest spójna z motto Hennessy, by nigdy się nie zatrzymywać, nigdy nie stawać w miejscu, by nieustannie przesuwać granice swoich możliwości” – mówi o współpracy Tomasz Urbanski, Brand Manager Moët Hennessy Polska.
W ramach współpracy planowane są m.in. działania w mediach społecznościowych – na profilach Hennessy Polska i O.S.T.R na Facebooku i Instagramie, a także aktywności w „Strefach Hennessy”, czyli miejscach, które odwiedzi O.S.T.R. w czasie zaplanowanej w ramach współpracy trasy koncertowej „Autentycznie”.
Współpraca ma charakter długofalowy, dalsze działania zostaną ogłoszone w kolejnych miesiącach 2017 roku. (mb)
Ta strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.ZgodaPolityka prywatności
Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
Ambasadorzy marek: O.S.T.R. dla Hennessy Polska. hennessy polska rozpoczyna współpracę z adamem ostrowskim, znanym jako o.s.t.r. przedstawiciel polskiej sceny hiphopowej został pierwszym ambasadorem marki koniaku w polsce. współpraca będzie prowadzona pod hasłem „hennessy never stop. never settle. – o.s.t.r. autentycznie”. partnerstwo z muzykiem ma na celu przybliżenie polskiej publiczności wartości marki. o.s.t.r. uosabia globalne przesłanie hennessy – konsekwentnie podąża w obranym kierunku artystycznym i pozostaje wierny takim wartościom, jak dążenie do celu, autentyczność, niezależność i chęć rozwoju. „o.s.t.r. jest dla nas uosobieniem wartości spójnych z globalnym przesłaniem marki. wśród globalnych ambasadorów hennessy są tak wybitni artyści, jak nas czy erykah badu, będący uosobieniem idei »never stop. never settle«. w polsce bardzo długo szukaliśmy kogoś, kto mógłby dołączyć do grona ambasadorów marki. pierwszego polskiego ambasadora hennessy wybraliśmy z niezwykłą starannością, opieramy naszą współpracę na autentycznym partnerstwie obu stron. jesteśmy przekonani, że udało nam się znaleźć kogoś, kto ścieżka życiowa jest spójna z motto hennessy, by nigdy się nie zatrzymywać, nigdy nie stawać w miejscu, by nieustannie przesuwać granice swoich możliwości” – mówi o współpracy tomasz urbanski, brand manager moët hennessy polska. w ramach współpracy planowane są m.in. działania w mediach społecznościowych – na profilach hennessy polska i o.s.t.r na facebooku i instagramie, a także aktywności w „strefach hennessy”, czyli miejscach, które odwiedzi o.s.t.r. w czasie zaplanowanej w ramach współpracy trasy koncertowej „autentycznie”. współpraca ma charakter długofalowy, dalsze działania zostaną ogłoszone w kolejnych miesiącach 2017 roku. (mb).