.

 

Ambasadorzy marek: Palka, Zontek i Stańczyk dla 4F

dodano: 
14.03.2016
komentarzy: 
1

„4F. Zacznij. Wytrwaj” – to hasło nowej kampanii wizerunkowej marki 4F, która rozpoczęła się 7 marca i potrwa do września b.r.

Reprezentanci Polski, Serbii i Łotwy wystąpią w strojach 4F na Igrzyskach Olimpijskich Rio 2016. Po raz pierwszy polska marka odzieżowa odpowiada za ubranie sportowców z innych krajów.

Kampania zakłada kilka odsłon. Pierwsza z nich to tzw. faza „trenerska”, do której zaproszono trzech trenerów personalnych. Będzie promowana w internecie (na największych portalach zasięgowych, platformach VOD i portalach sportowych) oraz w sieci kin Multikino. Wybrani eksperci to: Adrianna Palka, Marcin Zontek i Tomasz Stańczyk.  Ambasadorzy z racji tego, że na co dzień pracują w klubach fitness, najlepiej znają wymówki klientów.

Adrianna Palka współpracuje z wieloma sportowcami, m.in. z Rafałem Sonikiem. Jest trenerem II klasy lekkiej atletyki, pływania i aqua fitness, narciarstwa zjazdowego, gimnastyki sportowej, siatkówki, piłki ręcznej i spinningu.

Marcin Zontek jest instruktorem kulturystyki, treningu z użyciem taśm TRX i kettlebells. Przez ostatnie 12 lat był zawodnikiem klubów I i II ligi (obecny system rozgrywek). Jest trenerem przygotowania motorycznego według koncepcji Elite Performance Institute.

Tomasz Stańczyk to absolwent studiów wyższych na kierunku fizjoterapia, wieloletni trener personalny i fitness. Ukończył m.in. kurs Kettlebell Techniques (Steve Maxwell™), Mobility – Conditioning (Steve Maxwell™), Bodyweight Training (Steve Maxwell™), Medical Pregnancy, Medical Postnatal Training (trening po ciąży i po porodzie), IFFA Functional & Core, Girevoy Sport (Ivan Denisov) oraz dietetyki sportowej. Jest instruktorem Boot Camp, Kettlebells, fitness, kulturystyki, ekspertem oceny FMS™, specjalistą przygotowania motorycznego, treningu Indian Claps i efektywnego wykorzystania ergometru wioślarskiego w treningu.

Zadaniem ambasadorów w ramach współpracy jest zachęcanie do walki z wymówkami. Mają oni również proponować programy treningowe w zależności od poziomu zaawansowania, za pośrednictwem strony internetowej zacznijwytrwaj.pl.

Dla wytrwałych – tych, którzy będą trenować przez 28 dni – czekają nagrody, takie jak personalizowane koszulki z własnymi wymówkami, które pokonali. Do wygrania są również vouchery na zakupy w sklepach 4F czy 3-miesięczne treningi personalne z jednym z trenerów.

Pierwsza odsłona kampanii zakłada wykorzystanie zdjęć ambasadorów z sesji fotograficznej i wideo wizerunkowego z udziałem Adrianny Palki, Marcina Zontka a także 8 krótkich (15-sekundowych) filmów wymówek.

 

Mona Kinal, dyrektor marketingu 4F i 4F Junior jest autorem koncepcji kampanii i opiekunem kreatywnym. Anna Jaroszyńska natomiast odpowiada za strategię, a za stworzenie landing page kampanii oraz media plan w komunikacji online - agencja ISOBAR. Działaniami PR zajmuje się zespół komunikacji korporacyjnej OTCF, ze wsparciem BiS! Błasikiewicz i Sworowska Agencja PR.

 

4F to marka, która oferuje odzież i akcesoria sportowe. Jej właścicielem jest spółka OTCF. 4F od ponad 12 lat wspiera profesjonalistów, ale również amatorów uprawiających różne dyscypliny sportu. Promuje aktywny tryb życia i sportową rywalizację w duchu fair play. Od wielu lat współpracuje z Polskim Komitetem Olimpijskim – w strojach 4F polska reprezentacja wystąpiła na Igrzyskach w Vancouver, Londynie i Soczi – oraz Polskim Związkiem Narciarskim, Polskim Związkiem Biathlonu, Polskim Związkiem Łyżwiarstwa Szybkiego, Polskim Związkiem Lekkiej Atletyki, a także Polskim Komitetem Paraolimpijskim. (ak)

komentarzy:
1

Zobacz także...

Marka sportowa Outhorn, należąca do spółki OTCF (właściciela marki 4F), rozpoczęła współpracę z Dorotą Gardias...

Agnieszka Libor została dyrektorem ds. marketingu sportowego i komunikacji firmy OTCF. Jest to nowo utworzone stanowisko...

Karolina Gorczyca będzie promować produkty marki 4F, która oferuje odzież i akcesoria sportowe. Aktorka weźmie udział również w kampaniach zachęcających Polaków do aktywności sportowej...

Komentarze

(1)
Dodaj komentarz
14.03.2016
11:43:46
Zdumiony
(14.03.2016 11:43:46)
Nie ma to jak zorganizować przetarg na obsługę PR przez agencję zewnętrzną, następnie odbyć spotkania i zebrać z rynku oferty wraz z kreatywnymi pomysłami, a następnie podpisać się pod nimi (p. Mona Kinal) i ogłosić jaką to cudowną kampanię się wprowadza. Przebiegłość godna gminnego ośrodka promocji w Tucholi. Brawo.
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin