.

Ambasadorzy marek: polscy skoczkowie dla Vistuli

dodano: 
26.09.2017
komentarzy: 
0

We wrześniu 2017 roku ambasadorami marki Vistula zostali polscy skoczkowie narciarscy – Kamil Stoch, Piotr Żyła oraz Dawid Kubacki.

„Vistula jako lider na rynku wiąże się z mężczyznami, którzy są najlepsi w swoich dziedzinach, są doskonałym przykładem dla każdego bez względu na wiek. Do Roberta Lewandowskiego i reprezentacji Polski w piłce nożnej dołączyli najlepsi polscy skoczkowie” – uzasadnia wybór ambasadorów Patrycja Hatalska-Kostewicz, dyrektor marketingu Vistula Group, w rozmowie z PRoto.pl. I dodaje: „Najciekawsze dla nas jest to, że każdy z naszych ambasadorów jest wyjątkowy. Mają różne osobowości, temperamenty i style”.

W ramach współpracy sportowcy będą promować wizerunek firmy odzieżowej przez noszenie zestawów ubrań szytych na miarę, składających się z trzyczęściowych garniturów, koszul, marynarek i spodni. Jak informuje marka, każdy ambasador wybrał indywidualną podszewkę, która częściowo oddaje jego charakter i zainteresowania – Dawid Kubacki zdecydował się na motyw miasta, Piotr Żyła – wzór z rysunkami retro, a Kamil Stoch wybrał sceny pochodzące ze starych komiksów. Skoczkowie będą występować w odzieży marki Vistula podczas oficjalnych wyjść, które wymagają stroju formalnego.

„Na zdjęciach, które powstały w jednym z warszawskich studiów fotograficznych, skoczkowie prezentują zupełnie inny wizerunek niż ten, do którego zdążyli nas przez lata przyzwyczaić. Narciarskie, kolorowe kombinezony, które zazwyczaj całkowicie ukrywają ich sylwetki, zastąpili szytymi na miarę, idealnie dopasowanymi garniturami” – czytamy w informacji prasowej.

Marka przygotowała również dla skoczków stroje codzienne oraz szyte na miarę, indywidualne zestawy smart casual, które będę mogli założyć na mniej oficjalnych imprezach. Jak tłumaczy Hatalska-Kostewicz: „Marce Vistula zależy, aby towarzyszyć mężczyznom w najważniejszych wydarzeniach ich kariery, jak i w życiu prywatnym. Dlatego ubieramy ich nie tylko w ubrania formalne, ale również w odzież casualową na co dzień”. Wszystkie elementy pochodzą z jesienno-zimowej kolekcji Vistuli.


Źródło: materiały wizerunkowe Vistula

Jak dowiedziało się PRoto.pl, kampania będzie komunikowana w internecie, mediach społecznościowych, prasie i salonach. Autorem zdjęć do sesji wizerunkowej jest Łukasz Kuś.

Zdjęcie główne pochodzi z materiałów wizerunkowych Vistuli.

(bm)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin