Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Ambasadorzy marek: Radek Brzózka dla Trefl. radek brzózka, dziennikarz prowadzący program „jak to działa?” w tvp, został ambasadorem produktów edukacyjnych z serii science4you od trefl. „dzięki takim produktom rodzice mogą przekazać dzieciom pokaźną dawkę wiedzy poprzez zabawę i ciekawe eksperymenty. podobną formę ma program »jak to działa?« prowadzony przez radosława brzózkę – to on wydał nam się idealnym ambasadorem tej linii produktowej” – tak marka uzasadnia wybór twarzy kampanii. współpraca ambasadora z firmą trefl rozpoczęła się w czerwcu 2017 roku, podczas eventu z okazji dnia dziecka, gdzie brzózka promował produkty linii science4you i pomagał dzieciom przeprowadzać ich pierwsze eksperymenty. producent pomocy edukacyjnych postanowił kontynuować współpracę z prezenterem, w wyniku czego we wrześniu startuje kampania promująca artykuły przeznaczone dla dzieci powyżej ósmego roku życia. kontrakt z brzózką potrwa dwa lata. źródło: materiały prasowe trefl. w ramach współpracy wizerunek ambasadora będzie wykorzystany w materiałach ekspozycyjnych (pos), na opakowaniach produktów oraz w reklamach online i offline. kampania promocyjna science4you obejmuje także 74 eventy skierowane do dzieci i ich rodziców, które odbędą się w centrach handlowych w największych miastach w polsce. działania pr-owe z udziałem radka brzózki są prowadzone przez dział promocji i pr trefl, bez udziału agencji. zdjęcie główne pochodzi z materiałów prasowych trefl. (bm).
Radek Brzózka, dziennikarz prowadzący program „Jak to działa?” w TVP, został ambasadorem produktów edukacyjnych z serii Science4you od Trefl. „Dzięki takim produktom rodzice mogą przekazać dzieciom pokaźną dawkę wiedzy poprzez zabawę i ciekawe eksperymenty. Podobną formę ma program »Jak to działa?« prowadzony przez Radosława Brzózkę – to on wydał nam się idealnym ambasadorem tej linii produktowej” – tak marka uzasadnia wybór twarzy kampanii.
Współpraca ambasadora z firmą Trefl rozpoczęła się w czerwcu 2017 roku, podczas eventu z okazji dnia dziecka, gdzie Brzózka promował produkty linii Science4You i pomagał dzieciom przeprowadzać ich pierwsze eksperymenty. Producent pomocy edukacyjnych postanowił kontynuować współpracę z prezenterem, w wyniku czego we wrześniu startuje kampania promująca artykuły przeznaczone dla dzieci powyżej ósmego roku życia. Kontrakt z Brzózką potrwa dwa lata.

Źródło: materiały prasowe Trefl
W ramach współpracy wizerunek ambasadora będzie wykorzystany w materiałach ekspozycyjnych (POS), na opakowaniach produktów oraz w reklamach online i offline. Kampania promocyjna Science4you obejmuje także 74 eventy skierowane do dzieci i ich rodziców, które odbędą się w centrach handlowych w największych miastach w Polsce.
Działania PR-owe z udziałem Radka Brzózki są prowadzone przez dział promocji i PR Trefl, bez udziału agencji.
Zdjęcie główne pochodzi z materiałów prasowych Trefl.
(bm)