Ambasadorzy marek: Rafał Jemielita i Jarosław Maznas dla Suzuki w Polsce

dodano: 
19.02.2021
komentarzy: 
0

Dziennikarze motoryzacyjni – Rafał Jemielita oraz Jarosław Maznas – zostali ambasadorami Suzuki Motor Poland i stali się bohaterami kampanii reklamowej „Suzuki Show. Czas hybryd”, która ruszyła w piątek, 19 lutego 2021 roku.

Rafał Jemielita i Jarosław Maznas to dziennikarze i eksperci w zakresie motoryzacji, „którzy mają za sobą miliony kilometrów za kółkiem” oraz duże doświadczenie w pracy dla największych stacji telewizyjnych, radiowych czy tytułów prasowych.  Jak podaje marka, „w najbliższym czasie będzie można ich spotkać za kierownicą samochodów z logo »S« na masce”. Dowiadujemy się, że w ramach współpracy firma przekazała ambasadorom modele samochodów Vitara Hybrid. Oprócz tego dziennikarze będą promować również inne modele oraz produkty Suzuki.

„Rafał Jemielita i Jarosław Maznas to uznane nazwiska w świecie mediów” – mówi Mikołaj Matsumoto, dyrektor marketingu Suzuki Motor Poland. „Są nie tylko wiarygodnymi ekspertami w dziedzinie motoryzacji, ale również pozytywnie kojarzonymi osobowościami telewizyjnymi, które w przystępny i zrozumiały sposób opowiadają o samochodach. Jednocześnie robią to w humorystycznym i niepowtarzalnym stylu. Ten motoryzacyjny duet już od wielu lat współpracuje z marką Suzuki przy okazji różnych wydarzeń. Dlatego wybór na ambasadorów marki był naturalną konsekwencją tej wieloletniej i owocnej współpracy” – dodaje.

Dziennikarze są bohaterami kampanii reklamowej „Suzuki Show. Czas hybryd”. W spotach reklamowych opowiadają o zaletach samochodów Suzuki „wyposażonych w oszczędną technologię hybrydową” i zachęcają do odwiedzania strony internetowej, na której można uzyskać informacje na temat prezentowanych modeli. Kampanię można śledzić w stacjach telewizyjnych TVN, TVP i POLSAT oraz kanałach tematycznych należących do tych stacji. Równolegle na wspomnianej stronie marki pojawią się „kilkuminutowe wersje filmów o miejskich i terenowych przygodach bohaterów za kierownicą samochodów Suzuki”.

Dowiadujemy się również, że kampania w mediach online (w tym mediach społecznościowych) rozpocznie się w poniedziałek, 22 lutego 2021 roku.

Koncept kreatywny kampanii przygotowała agencja Communication Unlimited. Za produkcję spotów odpowiada Selfish3. (kd)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin