.

 

Ambasadorzy marek: Robert Lewandowski dla OSHEE

dodano: 
26.01.2018
komentarzy: 
0

Kilka tygodni temu informowaliśmy, że Robert Lewandowski zakończył siedmioletnią współpracę z Coca-Colą. Przegląd Sportowy sugerował wówczas, że pozyskaniem praw do wizerunku piłkarza jest zainteresowana firma OSHEE, polski producent napojów funkcjonalnych.

Jak podało wczoraj biuro prasowe OSHEE, Lewandowski dołączył do grona ambasadorów marki, która reprezentowana jest już przez Joannę Jędrzejczyk.

„Każdy trening, każdy kolejny mecz, to dla mnie szansa na samodoskonalenie i rozwój. Czuję, że ciągle jeszcze mam dużo do zdobycia. Takie samo podejście dostrzegam w marce OSHEE, która dynamicznie podbija światowe rynki. W 44 krajach świata, na sześciu kontynentach OSHEE poprzez swoje działania motywuje ludzi do aktywnego stylu życia” – mówi Robert Lewandowski.

Wizerunek piłkarza zostanie wykorzystany w kampaniach telewizyjnych, działaniach public relations, na produktach oraz w kampaniach społecznych. Robert Lewandowski będzie twarzą marki we wszystkich krajach, w których są dostępne jej produkty.

„Dzisiaj nasz zespół wzmacnia Robert Lewandowski i czujemy, że wspólnie będziemy chcieli sięgnąć po najwyższe trofeum. Liczymy, że dzięki Robertowi OSHEE stanie się doskonałym wyborem dla ludzi aktywnych, którzy hobbystycznie lub zawodowo uprawiają różne dyscypliny sportu na całym świecie” – wyjaśnia Ewelina Domińska, rzecznik prasowy marki.

Współpraca ma mieć charakter długofalowy, ale strony nie informują, na jak długo podpisano umowę. (pp)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin