.

 

Ambasadorzy marek: Robert Lewandowski dla T-Mobile Polska

dodano: 
14.08.2020
komentarzy: 
0

13 sierpnia 2020 roku Robert Lewandowski został ambasadorem T-Mobile Polska, operatora sieci komórkowej. W ramach współpracy piłkarz będzie brał udział w kampaniach promujących działania strategiczne marki i kluczowe usługi z portfolio operatora.

„Bardzo się cieszę z tego, że zostałem ambasadorem T-Mobile Polska. Firmy, z którą łączą mnie te same wartości. Pasja w dążeniu do celu, ambicja, a także gra w duchu fair play to cechy bliskie mojemu sercu” – mówi Robert Lewandowski. „Zawsze chcę dawać z siebie wszystko i grać z najlepszymi. Wierzę, że dzięki wspólnej pracy naszej magentowej drużyny osiągniemy sukces” – dodaje kapitan reprezentacji Polski w piłce nożnej.

Współpraca między operatorem a piłkarzem przyjmie wielowymiarową formę. Lewandowski pojawi się m.in. w kampaniach ofertowych T-Mobile, ale również będzie brał udział w innych aktywnościach, w tym tych skierowanych do pracowników firmy, czy działaniach w mediach społecznościowych.

Jak przekazuje PRoto.pl T-Mobile, wybór Roberta Lewandowskiego na ambasadora nie był przypadkowy. „Operator w swoich działaniach zawsze stawia jakość na pierwszym miejscu, podobnie jak Robert Lewandowski dąży do perfekcji w swojej grze na boisku. Jednocześnie piłce nożnej i sportowym zwycięstwom, zdobywanym dzięki doskonałym umiejętnościom RL9, towarzyszą niesamowite emocje, które T-Mobile chce celebrować ze wszystkimi Polakami. Obecność Roberta Lewandowskiego w roli ambasadora marki będzie wzmacniać dążenia T-Mobile do bycia marką kochaną przez Polaków” – tłumaczy biuro prasowe marki.

„T-Mobile, zgodnie ze strategią firmy, chce dzielić się z klientami tym, co najlepsze. Są to zarówno znakomite, dopracowane produkty czy usługi, jak i związana z nimi radość wynikająca z łączenia ludzi za sprawą technologii, usprawniania i ułatwiania ich życia. W tym celu codziennie pracujemy, stawiając ambicję, wytrwałość i pokorę na pierwszym miejscu. Jestem więc dumny, że możemy współpracować z ambasadorem, który reprezentuje właśnie te cechy. Robert Lewandowski jest niezwykle utalentowanym i pracowitym zawodnikiem. Wierzę, że razem zbudujemy solidną drużynę i wzmocnimy markę, którą Polacy pokochają nie tylko za jakość, lecz także za pozytywne emocje” – mówi Andreas Maierhofer, prezes zarządu T-Mobile Polska.

Kampania reklamowa operatora z udziałem nowego ambasadora rozpocznie się jeszcze w sierpniu 2020 roku. T-Mobile przekazuje, że o kolejnych działaniach będzie informować wkrótce. Strony nie zdradzają pozostałych szczegółów współpracy.

Robert Lewandowski został ambasadorem T-Mobile po raz drugi. Za pierwszym razem strony współpracowały ze sobą od 2014 roku, m.in. podczas kampanii promującej wprowadzenie na rynek usług bankowych operatora. Marka zaznacza także, że piłkarz na co dzień korzysta z jej usług jako klient i od lat logo T-Mobile znajduje się na jego koszulce meczowej – ze względu na sponsoring FC Bayern Monachium przez Deutsche Telekom. (ak)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin