Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
0:00
-:--
1x
Szybkość odtwarzania
0.5
0.6
0.7
0.8
0.9
1
1.1
1.2
1.3
1.5
2
Ambasadorzy marek. Tomasz Kammel dla SWISS KRONO. kilka dni temu ruszyła kampania marki swiss krono, producenta płyt i wyrobów drewnopochodnych. jej przekaz zbudowany został wokół osoby tomasza kammela, dziennikarza i prezentera telewizyjnego. w opublikowanym spocie reklamowym ambasador wcielił się w rolę właściciela domu, który oprowadza oglądającego po wnętrzach z wyeksponowanymi produktami marki. reklama „pięknie ułożone” jest pierwszą z dwóch zaplanowanych na rok 2017. kampania z ambasadorem to efekt współpracy marki z agencją synergion. była ona odpowiedzialna za strategię marketingową i komunikacyjną oraz jej realizację i kreację. oprócz reklamy telewizyjnej, zaplanowano również kampanię billboardową, internetową, radiową, w prasie modowej i poradnikowej oraz działania pr. kampania wyprodukowana została z prime time, mediaplan powstał we współpracy z mediaon. (mp). sprawdź szkolenie: współpraca z celebrytami w ramach projektów pr – 25 kwietnia w akademii proto.
Kilka dni temu ruszyła kampania marki SWISS KRONO, producenta płyt i wyrobów drewnopochodnych. Jej przekaz zbudowany został wokół osoby Tomasza Kammela, dziennikarza i prezentera telewizyjnego. W opublikowanym spocie reklamowym ambasador wcielił się w rolę właściciela domu, który oprowadza oglądającego po wnętrzach z wyeksponowanymi produktami marki.
Reklama „Pięknie ułożone” jest pierwszą z dwóch zaplanowanych na rok 2017.
Kampania z ambasadorem to efekt współpracy marki z agencją Synergion. Była ona odpowiedzialna za strategię marketingową i komunikacyjną oraz jej realizację i kreację. Oprócz reklamy telewizyjnej, zaplanowano również kampanię billboardową, internetową, radiową, w prasie modowej i poradnikowej oraz działania PR.
Kampania wyprodukowana została z Prime Time, mediaplan powstał we współpracy z MediaOn. (mp)
Ta strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.ZgodaPolityka prywatności
Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
Ambasadorzy marek. Tomasz Kammel dla SWISS KRONO. kilka dni temu ruszyła kampania marki swiss krono, producenta płyt i wyrobów drewnopochodnych. jej przekaz zbudowany został wokół osoby tomasza kammela, dziennikarza i prezentera telewizyjnego. w opublikowanym spocie reklamowym ambasador wcielił się w rolę właściciela domu, który oprowadza oglądającego po wnętrzach z wyeksponowanymi produktami marki. reklama „pięknie ułożone” jest pierwszą z dwóch zaplanowanych na rok 2017. kampania z ambasadorem to efekt współpracy marki z agencją synergion. była ona odpowiedzialna za strategię marketingową i komunikacyjną oraz jej realizację i kreację. oprócz reklamy telewizyjnej, zaplanowano również kampanię billboardową, internetową, radiową, w prasie modowej i poradnikowej oraz działania pr. kampania wyprodukowana została z prime time, mediaplan powstał we współpracy z mediaon. (mp). sprawdź szkolenie: współpraca z celebrytami w ramach projektów pr – 25 kwietnia w akademii proto.