Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
0:00
-:--
1x
Szybkość odtwarzania
0.5
0.6
0.7
0.8
0.9
1
1.1
1.2
1.3
1.5
2
Ambasadorzy marek: Tomasz Pągowski dla Salonów Agata. tomasz pągowski, projektant wnętrz, został ambasadorem salonów meblowych agata. dołączył do aktorek – małgorzaty sochy i ewy kasprzyk. nowa kampania salonów agata obejmuje spoty telewizyjne i radiowe, a także specjalne kreacje wideo do internetu, displaye oraz materiały pos. „badania wskazują, że nasze reklamy są bardzo lubiane przez polaków. wierzymy, że w nowej odsłonie kampanii klienci zobaczą nie tylko zabawne historie, ale także zauważą jak bardzo salony agata zmieniły się w ostatnich latach i jak wiele mają do zaoferowania zarówno pod kątem asortymentu, jak i wyjątkowych promocji” – mówi krzysztof wadas, dyrektor ds. marketingu salonów agata. „nierzadko profesjonalni projektanci polecają produkty dostępne w naszej sieci, a wyrazem tego jest obecność tomasza pągowskiego w naszej kampanii” – dodaje. „w salonach agata dla każdego coś: polecają projektanci” – taka idea przyświeca najnowszej kampanii marki. za kreację odpowiada agencja pzl, za realizację dom produkcyjny film republic, a za zakup czasu reklamowego w telewizji dom mediowy spark foundry. działania pr z zakresu media relations prowadzi big picture. (bs).
Tomasz Pągowski, projektant wnętrz, został ambasadorem salonów meblowych Agata. Dołączył do aktorek – Małgorzaty Sochy i Ewy Kasprzyk.
Nowa kampania Salonów Agata obejmuje spoty telewizyjne i radiowe, a także specjalne kreacje wideo do internetu, displaye oraz materiały POS.
„Badania wskazują, że nasze reklamy są bardzo lubiane przez Polaków. Wierzymy, że w nowej odsłonie kampanii klienci zobaczą nie tylko zabawne historie, ale także zauważą jak bardzo Salony Agata zmieniły się w ostatnich latach i jak wiele mają do zaoferowania zarówno pod kątem asortymentu, jak i wyjątkowych promocji” – mówi Krzysztof Wadas, dyrektor ds. marketingu Salonów Agata. „Nierzadko profesjonalni projektanci polecają produkty dostępne w naszej sieci, a wyrazem tego jest obecność Tomasza Pągowskiego w naszej kampanii” – dodaje.
„W Salonach Agata dla każdego coś: polecają projektanci” – taka idea przyświeca najnowszej kampanii marki.
Za kreację odpowiada agencja PZL, za realizację dom produkcyjny Film Republic, a za zakup czasu reklamowego w telewizji dom mediowy Spark Foundry. Działania PR z zakresu media relations prowadzi Big Picture. (bs)
Ta strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.ZgodaPolityka prywatności
Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
Ambasadorzy marek: Tomasz Pągowski dla Salonów Agata. tomasz pągowski, projektant wnętrz, został ambasadorem salonów meblowych agata. dołączył do aktorek – małgorzaty sochy i ewy kasprzyk. nowa kampania salonów agata obejmuje spoty telewizyjne i radiowe, a także specjalne kreacje wideo do internetu, displaye oraz materiały pos. „badania wskazują, że nasze reklamy są bardzo lubiane przez polaków. wierzymy, że w nowej odsłonie kampanii klienci zobaczą nie tylko zabawne historie, ale także zauważą jak bardzo salony agata zmieniły się w ostatnich latach i jak wiele mają do zaoferowania zarówno pod kątem asortymentu, jak i wyjątkowych promocji” – mówi krzysztof wadas, dyrektor ds. marketingu salonów agata. „nierzadko profesjonalni projektanci polecają produkty dostępne w naszej sieci, a wyrazem tego jest obecność tomasza pągowskiego w naszej kampanii” – dodaje. „w salonach agata dla każdego coś: polecają projektanci” – taka idea przyświeca najnowszej kampanii marki. za kreację odpowiada agencja pzl, za realizację dom produkcyjny film republic, a za zakup czasu reklamowego w telewizji dom mediowy spark foundry. działania pr z zakresu media relations prowadzi big picture. (bs).