Ambient i Digital Out Of Home - marketing przyszłości

dodano: 
08.04.2016
komentarzy: 
0

11 kwietnia odbędzie się kolejne spotkanie z cyklu PRywatki. Tym razem tematem wydarzenia jest Ambient i Digital Out Of Home. Start 11 kwietnia  2016 r. o godzinie 19.30 w kawiarni BookHouseCafe przy ulicy Świętokrzyskiej 14 w Warszawie. Spotkanie poprowadzi Maciej Wokitajtis - Head of Ambient 2.0 w agencji K2. Organizatorem wydarzenia jest SKNPE Moderator.

Podczas spotkania omówione zostaną nowoczesne sposoby łączenia marketingu offline i online. Ambient 2.0 to koncepcja zakładająca wykorzystanie różnorodnych narzędzi, takich jak zewnętrzne nośniki audiowizualne, interaktywne totemy, mobilny DOOH, maszyny vendingowe, maping 3D, projekcje laserowe, ściany interaktywne, dymne i wodne ekrany do projekcji oraz poszerzona rzeczywistość, oraz łączenie ich z działaniami social media, mobile czy ATL.

Maciej Wokitajtis, który poprowadzi spotkanie, pracował w firmie Starcom, wcześniej prowadził własną agencję ambientową – Grupa Białko. Ma 8 lat doświadczenia w sprzedaży i produkcji projektów z zakresu Ambientu i DOOH dla takich klientów, jak Allegro, Coca-Cola, GSK, Grupa Żywiec, Kompania Piwowarska, Samsung czy Honda. Jest współautorem nagradzanych koncepcji – m.in.: „Nie kupuj w realu” dla Allegro (Grand Prix konkursu Media Trendy’ 2008), „Polub w realu” dla marki Tyskie, czy Coca-Cola Connect LED TIR. Z wykształcenia jest socjologiem, z dyplomem UW. Interesuje się street artem i nowymi technologiami. W K2 jest odpowiedzialny za koordynację projektów ambientowych połączonych z technologią.

PRywatki jest to cykl otwartych spotkań dotyczących różnych dziedzin komunikacji — PR, lobbing, marketing itd. Poza inspirującymi prelegentami, ważnym elementem wyróżniającym PRywatki jest swobodna atmosfera sprzyjająca rozmowom kuluarowym, wymianie doświadczeń oraz zdobywaniu ciekawych kontaktów. (mb)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin