.

 

AMO: sieć agencji PR-u finansowego z polskim przedstawicielem

dodano: 
03.06.2013
komentarzy: 
0

W maju do globalnej sieci AMO dołączyła pierwsza polska agencja, rozszerzając w ten sposób zasięg organizacji o Europę Centralną i Wschodnią. Obecnie AMO jest reprezentowane w 22 krajach. W Polsce jej przedstawicielem jest NBS Communications.

AMO zrzesza firmy doradztwa strategicznego, finansowego, public relations i relacji inwestorskich. „Dzięki rozszerzeniu listy członków AMO oferuje obecnie swoje usługi doradcze w 22 krajach w Europie, obu Amerykach i Azji” – tłumaczy prezes organizacji, Angus Maitland. Obecnie, po przyłączeniu NBS, sieć zrzesza w sumie 11 agencji zatrudniających ponad 750 profesjonalistów w 34 oddziałach na całym świecie. Są to: The Abernathy MacGregor Group (USA), Maitland (Wielka Brytania), Havas Worldwide (Francja, Belgia, Dubaj), HERING SCHUPPENER (Niemcy, Bruksela), LLORENTE & CUENCA (Hiszpania, Portugalia, Ameryka Łacińska), Hirzel.Neef.Schmid.Counselors (Szwajcaria), SPJ (Holandia), Porda Havas (Chiny), AD HOC Communication Advisors (Włochy), Springtime (Szwecja), NBS Communications (Polska). (es)

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin