.

 

Andrzej Dalkowski został dyrektorem marketingu InPostu

dodano: 
23.02.2024
komentarzy: 
0

W lutym 2024 roku Andrzej Dalkowski dołączył do firmy InPost, operatora logistycznego sieci paczkomatów. Objął on stanowisko dyrektora marketingu.

Dalkowski jest odpowiedzialny za budowanie strategii marketingowej InPostu w Polsce, zarządzanie komunikacją marketingową, digital i wsparcie działań sprzedażowych. 

Nowy dyrektor marketingu InPostu specjalizuje się w omni-strategii marketingowej oraz budowaniu marki na podstawie insightów klientów i użytkowników. Doświadczenie zdobywał w firmie Vision Express należącej do Grupy Grandvision. Pracował także w EssliorLuxottica, gdzie przez dziesięć lat jako Chief Marketing Officer był odpowiedzialny za rynek polski, bułgarski, grecki i cypryjski. Pełnił również funkcję dyrektora marketingu OBI Polska. Wcześniej w Grupie METRO opiekował się markami Media Markt, Saturn i Praktiker.

Jest absolwentem Uniwersytetu Warszawskiego oraz ESMT Berlin.

Dalkowski zastąpił na nowym stanowisku Annę Heimberger. (af)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin