sobota, 27 lipca, 2024
Strona głównaAktualności„Angielskie wyjście” z Dog In The Fog

„Angielskie wyjście” z Dog In The Fog

10 listopada rozpoczął się nowy etap kampanii wizerunkowej piwa Dog In The Fog zatytułowany „Angielskie wyjście”. Jej scenariusz realizowany jest w najpopularniejszych w danym mieście pubach i klubach. Wieczorem pojawia się w nich tajemnicza postać, obserwuje salę i bawiących się w środku ludzi. Po pewnym czasie podchodzi do wytypowanej przez siebie osoby. Bez słowa pokazuje jej kartkę z krótką wiadomością, po czym obie wychodzą na zewnątrz.
Kilka chwil później, wybrana osoba wraca, a w pubie rozkręca się coraz lepsza zabawa. Szczęściarze poznają tajne hasło, które gwarantuje im doskonały humor przez resztę wieczoru. „Naszą intencją jest przybliżenie prawdziwego charakteru marki i pokazanie, że odpowiedzialne picie piwa to sposób na ciekawe, niekonwencjonalne spędzenie czasu w dobrym towarzystwie” – mówi Paweł Kwiatkowski, Dyrektor ds. Korporacyjnych w Kompanii Piwowarskiej SA.

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj