sobota, 28 czerwca, 2025

Anholt radzi

Rzeczpospolita opublikowała wywiad z Simonem Anholtem, specjalistą od marketingu terytorialnego. Odpowiada on w nim na pytania związane z wizerunkiem Polski: „Z mojego punktu widzenia Polska utknęła w martwym punkcie, jeśli chodzi o kwestie marki. Rząd wie już, że wizerunek jest ważny, ale nie ma pojęcia, co teraz zrobić”. Anholt zwraca też uwagę na podejście polskich agencji reklamowych i public relations to zagadnienia wizerunku kraju, które: „mają na to zwykle prostą odpowiedź: dajcie nam 10 mln euro, a was wypromujemy”. Zdaniem eksperta taki sposób rodzi niebezpieczeństwo marnowania pieniędzy, a „dużo lepsze jest myślenie innowacyjne i stworzenie czegoś zupełnie nowego”. (psp)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Poprzedni artykuł
Następny artykuł